צילום: pixabay

מבצע אכיפה במערב פתח תקווה: 8 דוחות על אי עטית מסכה

בשבוע שעבר התקיים מבצע אכיפה מקיף בשכונות מערב העיר, במטרה לאכוף את הנחיות הקורונה, לרבות עטית מסכה בחללים סגורים וכן העלאת המודעות בקרב תושבים ובעלי עסקים בכל הקשור להקפדה על חוקי העזר העירוניים, ושמירה על חזות ונראות הסביבה.

צוות רב משתתפים שכלל נציגים מאגף הביטחון ופיקוח רב תכליתי, רישוי עסקים, ומשטרת רישוי פ”ת, סייר ברחבי השכונות, במרחבים הפתוחים וכן בחנויות ובמרכולים, שוחח עם תושבים ובעלי עסקים, התריע וקנס במידת הצורך, ועורר מודעות לשמירה על ההנחיות מחד וחוקי העזר העירוניים מאידך.

במהלך המבצע ניתנו 8 דוחות על אי עטית מסכה, 12 התראות בנושא עטית מסכה, 12 דוחות חנייה, 5 דוחות בגין זריקת פסולת, 6 דוחות על רכיבה על אופניים חשמליים שלא עפ”י החוק, 5 דוחות בגין אי איסוף גללי כלבים ושלושה דיווחים על עסקים ללא רישיון.

ראש העיר רמי גרינברג “אני מברך את גורמי השיטור והאכיפה על עוד מבצע מוצלח אשר במסגרתו אנחנו מצליחים ליצור הרתעה וכן למנוע הפרעות ומפגעים שונים ברחבי העיר. המבצע המשולב כלל גם אכיפה כנגד מפרי הנחיות הקורונה, מתוך מטרה לשפר את רמת התחלואה בעיר ולהבטיח את בריאות הציבור במרחב הציבורי, וגם כלל שמירה על הסדר הציבורי וניקיון המרחב החיצוני. אנו נמשיך לקיים מבצעים מעין אלו גם בהמשך במטרה לקדם את בריאות הציבור ולהבטיח את ביטחונו ובטיחותו של הציבור בכל תחום”.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x