צילום) אבישי פינקלשטיין (Custom)

מבצע בקניון הגדול פתח תקווה: שוברים בסך 200 ₪ לקניית iPhone SE חדש ב- iDigital

ה- iPhone SE החדש הוא שילוב מושלם של המעבד החזק ביותר, מסך RETINA עם תצוגת HD, במכשיר קל ודקיק והכל במחיר משתלם ביותר, החל מ- 1,959 ש״ח.

עופר הקניון הגדול פתח תקווה, מקבוצת עופר, בשיתוף עם iDigital, רשת הפרימיום היחידה של Apple בישראל,  יוצאים במבצע לשבוע אחד בלבד, במסגרתו יינתן שובר של  200 ₪ לקניית מכשיר ה- iPhone SE החדש .

ההטבה  תקפה לחברי המועדון של הקניון, אותה ניתן לממש דרך האפליקציה MY OFER. שוברי ההנחה יהיו תקפים למימוש במשך שבוע בלבד.

ה- iPhone SE החדש הוא שילוב מושלם של המעבד החזק ביותר, מסך RETINA עם תצוגת HD, במכשיר קל ודקיק והכל במחיר משתלם ביותר, החל מ- 1,959 ש״ח.

מחירי המכשירים ב- iDigital לפני הנחה:

iPhone SE עם זיכרון 64gb- 1,959 ש״ח

iPhone SE עם זיכרון gb 128- 2,229 ש״ח

iPhone SE עם זיכרון 256gb- 2,699 ש״ח

המבצע תקף בין התאריכים 17-24.06 או עד גמר המלאי, המוקדם מבניהם

עופר הקניון הגדול, בפתח תקווה, מקבוצת קניוני עופר, נחשב לאחד משלושת הקניונים המובילים בישראל. הקניון ממוקם על נתיבי התנועה העיקריים של העיר פ”ת, בכבישי 4,5,6 ובאחד מהצירים המרכזיים של הרכבת הקלה, שתחנה שלה בכניסה לקניון, ובלב אזור העסקים בעיר ומהווה מוקד משיכה לתושבי פ”ת, הסביבה, רחבי גוש דן והשרון . בקניון כ- 220 חנויות של מותגים מובילים ובינלאומיים, ביניהם : H&M, ZARA, TOPSHOP , ,footlocker digital  I,  TOUS ,DIESEL  , I OPTIC, NYOU, ברשקה, אדידס, נייק, קולומביה, פול אנד בר, פנדורה, צ’ילדרן פלייס, סברובסקי, ניין ווסט, מנגו, נאוטיקה, טימברלנד, קסטרו, רנואר ועוד. לקניון 9 קומות חניה עם 1,700 מקומות.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x