מבקר המדינה: זמן ההמתנה במחלקת הארנונה בפ”ת כ – 73 דקות

דו"ח מבקר המדינה שמתפרסם היום (ג') חושף נתונים מדאיגים מאוד בנוגע לזמני ההמתנה לקבלת השירות במחלקת הארנונה של עיריית פתח תקוה

באחד מביקוריהם של נציגי משרד מבקר המדינה בעיריית פתח תקווה נרשמה המתנה של 73 דקות בקירוב לפגישה עם הפקיד המטפל בהנחות בארנונה למגורים, ובשני ביקורים אחרים – כ-53 דקות וכ-39 דקות.

מניתוח זמני ההמתנה בעיריית פתח תקווה לשנת 2015, לפי דוחותיה, עלה כי זמני ההמתנה הממוצעים החודשיים באולם הארנונה למגורים היו חריגים במיוחד בחודשים שהמחלקה מטפלת בהם בהנחות בארנונה: ינואר (כשעה ורבע), פברואר (כ-54 דקות) ומרץ (כ-38 דקות); בשאר חודשי השנה זמן ההמתנה הממוצע היה 30-20 דקות.

ניתוח זמני ההמתנה הממוצעים לפי שעות היום מעלה כי בעשרת החודשים הראשונים של שנת 2015 היו זמני ההמתנה ארוכים של 51-44 דקות במיוחד בשעות 13:00-10:00. זמן ההמתנה הממוצע בעשרת החודשים הראשונים של שנת 2015 היה כ-37 דקות. שיעור הנטישה הגדול ביותר נרשם בחודש ינואר – 32% מן הפונים. בשאר חודשי השנה היה שיעור הנטישה 25%-20%.

משרד מבקר המדינה העיר לעיריית פתח תקווה כי עליהן לבחון דרכים לצמצום זמן ההמתנה לקבלת שירות במחלקות הגבייה שלהן, כדי להקל על תושביהן ולייעל את השירות.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x