בדוח איכות השירות כתב מבקר המדינה כי תנאים נאותים לקבלת קהל – לרבות סידורים פיזיים לאנשים עם מוגבלות, שלטי הכוונה, אזור המתנה נוח ומתקנים למי שתייה – הם מרכיב חיוני בשירות איכותי לציבור. מרכיב בסיס בשירות נאות הוא גם זיהוים הברור של עובדי הרשויות המקומיות הנותנים את השירות – באמצעות שלט באשנב מתן השירות או בתג שהם עונדים על בגדם.
בעיריית פתח תקווה השילוט בחלק מהמקומות חסר, ואם קיים הוא לוקה בחסר – ארעי, בלוי, דהוי וקרוע, ולפעמים נגוע בטעויות לשוניות. למשל, יש הכוונה אל בניין העירייה אך לא אל יחידותיה השוכנות במבנים שונים ברחבי העיר, כגון מינהל החינוך ואגפיו השונים ויחידת הרווחה והבריאות. על שער הכניסה לחניון של האגף לשירות הפסיכולוגי החינוכי לא נקבע שלט לציון המקום – השלט נקבע בתוך המתחם, והוא אינו מפרט את שעות קבלת הקהל.
בכניסה לאולם שרת, שהתקיים בו הרישום לגני ילדים ולחינוך היסודי, היה תלוי שלט על קיום הרישום, אך לא צוינו בו שעות הפעילות ופרטי ההתקשרות עם האגפים האחראים. שעות פעילות ופרטי התקשרות נעדרו גם מן השלטים הקבועים בכניסה ליחידת הרווחה, ללשכות הרווחה האזוריות “עמישב” ו”שעריה” ולמרכז לאלימות במשפחה. הכניסה ללשכות האזוריות “שעריה” ו”מעפילים” אפשרית באמצעות אינטרקום – אולם לא נמצא על גביו שילוט המזהה את הלחצן שיש ללחוץ עליו כדי להיכנס למקום.
בתשובתה מאוגוסט 2016 כתבה עיריית פתח תקווה, כי הזמינה שלט שייקבע על שער הכניסה לשירות הפסיכולוגי החינוכי ובו ייכללו שעות קבלת הקהל, כן הוזמן שלט חדש לכניסה לאגף החינוך היסודי. כמו כן, העירייה תקפיד להציב שלט עם שעות הפעילות בכניסה לאתר שבו ייערך בשנה הבאה הרישום לגני הילדים.