פוטו מגנה – הדפסת תמונות אונליין

הדרך המהירה והקלה להדפיס את החוויות שלכם מכל מקום בעולם על מגנטים בגדלים שונים, הכירו את אתר מגנה - הדפסת תמונות פוטו

אם בעבר היינו צריכים ללכת לחנות הצילום השכונתית או העירונית כדי להדפיס את התמונות שלנו על מגנטים, או להגיע לחתונה של קרוב משפחה כדי שתהיה לנו מזכרת ממוגנטת, היום יש כבר דרך מהירה הרבה יותר להדפסת תמונות, הכירו את פוטו מגנה – חנות פוטו אינטרנטית להדפסת תמונות פוטו רגילות, תמונות על מגנטים, תמונות על פוטובלוק, אלבומי תמונות ועוד.

הדפסת תמונות על מגנטים מעולם לא הייתה כל כך פשוטה וקלה עם מגנה – הדפסת תמונות – חנות הפוטו המובילה בתחום הדפסת תמונות ללקוחות פרטיים, גם בכמויות קטנות. ניתן לבצע את ההזמנה בקלות ובמהירות באתר פוטו מגנה, לשלוח את התמונות, ולקבל אותם במשלוח מהיר עד הבית ולהנות משירות מהיר ומאיכות הדפסה מתקדמת.

באתר פוטו מגנה הדפסת תמונות תוכלו גם להזמין הדפסת חבילת תמונות על מגנטים בגדלים שונים בהדפסה תרמית באיכות גבוהה מאוד. צפו בסרטון הדרכה כיצד מבצעים באתר הזמנה של הדפסת תמונות מגנטים בגדלים שונים:

פוטו מגנה – הדפסת תמונות הוקמה בשנת 2017 כחנות פיתוח תמונות על מגנטים אונליין, עם השנים הרחיבה את מוצרי ההדפסה וכיום בחנות פוטו דיגיטלית שלנו ניתן להזמין על מגוון מוצרים באיכות גבוהה ובשירות אישי עם משלוח עד הבית או איסוף עצמי בתיאום מראש בפתח תקווה.

להזמנה באתר פוטו מגנה לחצו כאן>>

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x