pixabay

מגנט? לא רק משולש ברמודה

כל מה שרציתם לדעת על השימוש במגנט החל מתמונה שלכם מחייכים על המקרר ועד לשלט על הדלת או מתנה לסבתא

בשנים האחרונות השימוש במגנט הולך ומתפתח בגלל היתרון הגדול שלו: אפשר להסיר אותו ולהעביר אותו ממקום למקום בלי לפגוע במשטח עליו הוא מודבק. העניין במוצרים על מגנט תפס תאוצה בשנים האחרונות, עד כדי כך שחברות צבע לבית אף פיתחו צבע מיוחד שהופך את הקיר לקיר מגנט. במאמר הבא נסקור את מגוון השימושים שאפשר לעשות עם המגנט.

הדפסת שלט מגנט לדלת

אם בעבר נהגנו להזמין שלטים לדלת הבית או המשרד ולהצמיד אותם בעזרת קדיחות חורים והברגה, או בהדבקה שמותירה סימנים, הרי שהיום יותר ויותר אנשים בוחרים להזמין שלטים על מגנט. היתרון הגדול של שלט על מגנט הוא בכך שניתן להסיר אותו כשעוברים דירה, או סתם כשרוצים לחדש, בלי להשאיר סימנים. חזית השלט מאד איכותית ונשמרת לאורך שנים (אלא אם רוצים לפגוע בה במזיד).

היתרונות של שלט על מגנט הם ביכולת ליצור עיצובים מרהיבים, לשלב תמונות (אם רוצים) ועוד. ניתן לבחור שלטים בגדלים שונים ובמגוון רחב של עיצובים. אגב, לא חייבים להיות מעצבים. אתרים חינמיים, כמו CANVA יאפשרו לכם לעצב בקלות ואף להשתמש בתבניות עיצוביות.

רוצים לראות איך זה עובד? כנסו לאתר של מגנה, שלחו עיצוב רצוי, ותוך כמה ימים המוצר יגיע אליכם עם שליח.
להדפסת תמונות על מגנטים ושלט לבית על מגנט היכנסו לאתר>> https://m.gagam.co.il/
ניתן גם להזמין בוואטסאפ בלחיצה כאן>>

הדפסת תמונות על מגנטים

לקראת ערבי חג גם ישראלים מארה”ב ובמדינות אחרות בחו”ל מבקשים לפתח תמונה משפחתית שלהם עם ברכה מיוחדת ולשלוח להורים בישראל בהפתעה.

כל מה שצריך הוא ללחוץ להיכנס לאתר מגנה – הדפסת תמונות על מגנטים לשלוח לנו תמונה שאהבתם ושתרגש את ההורים ואנחנו נעשה את שאר העבודה.

זהו, כמובן, רק שימוש אחד לתמונה. אתם יכולים לשלוח למגנה תמונה מהטיול האחרון, או כל תמונה אחרת, שתשמחו לפגוש כל בוקר על המקרר.

הדפסת ברכה על מגנט

מכירים את זה שאתם משקיעים מחשבה רבה בכתיבת ברכה לכבוד יום הולדת, או אירוע מיוחד? ומה קורה? הברכה מרגשת את חתן או כלת השמחה ובסופו של דבר היא נדחפת לתחתית של מגירה נידחת.

לאחרונה יותר ויותר אנשים בוחרים להדפיס את הברכה שכתבו על מגנט, לקשט אותה בעזרת תוכנות גראפיות חינמיות וידידותיות למשתמש, כמו CANVA, ולהדפיס את המגנט עם ברכה מעוצבת. היתרון הגדול של הברכה הוא, שהמקבל יכול לתלות אותה על המקרר, או משטח מתחתי אחר. בכל מקרה היא קשיחה ונשמרת לשנים ארוכות.

הדפסת לוגו לרכב

עצמאים קטנים ובעלי עסקים ויתרו בעבר על הדבקת לוגו של העסק על המכונית בגלל הטרחה של הדבקה והסרת הלוגו ופרטי העסק, בגלל החשש מהשארת סימנים על הרכב לאחר הפסקת השימוש בו.

שימוש נוסף וקל שאפשר לעשות עם מגנט, הוא הדפסת לוגו ופרטים בסיסיים על העסק על מגנט לצורך הדבקה קלה על המכונית. ניתן להעביר את המגנט מרכב לרכב והכי חשוב: הוא לא מותיר אחריו סימנים ועמיד לאורך שנים.

באתר של מגנה תגלו אפשרויות רבות של הדפסת תמונות, ברכות ושלטים על מגנט בגדלים שונים. האתר מאפשר לכם לבצע הזמנות בטוחות ותוכלו לקבל את המוצרים תוך מספר ימים.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x