מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

מדוע חשוב לעטוף את עצמך בסביבה תומכת?

תמונה Freepik

כל מי שירצה לתת לכם עצה תמיד יגיד לכם עד כמה חשוב להתעטף בסביבה תומכת ואוהבת. יש כאלה שעושים הכל על מנת לגייס סביבם את האנשים הללו, אנשים שיתמכו בהם תמיד. החלטנו להסביר לאלה שאינם עושים זאת, מדוע מדובר על צו השעה מבחינתם. ברגע שתבינו את החשיבות של סביבה תומכת ואוהבת, אין ספק כי גם אתם תתעטפו בה. לעיתים אנו נרחיק את עצמנו מאנשים שבאמת אוהבים אותנו, בלי שתהיה לכך סיבה אמיתית. אז לפני שתעשו החלטה שתתחרטו עליה, הינה הסיבות להתעטף באנשים אוהבים שיתמכו בכם. בסופו של יום בחלק גדול מהמקרים זה מה שיכול לשנות את המציאות אותה הכרתם עד כה.

סביבה שתסייע לכם בכל מצב

החברים האמיתיים אמורים להתגלות בשעת מצוקה, בה תמצאו את עצמכם עם הגב לקיר. סביבה תומכת היא סביבה שתסייע לכם בכל מצב, גם אם הקלפים לא הסתדרו בסדר הרצוי מבחינתכם. לעומת זאת, אנשים אחרים עשויים להשאיר אתכם מאחור, דווקא שהמצב הופך להיות מסובך בשבילכם. זוהי הסיבה העיקרית שבגללה מוטב לכם לעטוף את עצמכם בסביבה תומכת ואוהבת. זוהי הסביבה היחידה שתסייע לכם בכל מצב, לא משנה עד כמה העניינים מורכבים או לא נעימים.

מתן ביקורות בונות לשיפור

הסביבה התומכת לא תצייר לכם את הדברים בצורה חיובית כל הזמן. אך כאשר הם יספקו לכם ביקורת תדעו כי מדובר על ביקורת בונה, כזאת שנועדה לשפר את עצמכם להמשך. לא מדובר על ביקורת שנועדה להקטין אתכם או להפוך אתכם להיות הרבה פחות משמעותיים בהשוואה לאחרים. זה עוד עניין שחשוב להבין כאשר בוחנים את ההבדל בין סביבה תומכת לבין סביבה לא תומכת. הסביבה התומכת תחשוב תמיד איך היא יכולה להפוך אתכם להיות הגרסה הכי טובה של עצמכם.

זמינות מסביב לשעון בכל עניין

בא לכם לשתף את הסביבה הקרובה בעניין מסוים שמטריד אתכם? סביבה תומכת תהיה סביבה שתספר לכם אוזן קשבת בכל יום ובכל שעה. אינכם צריכים לחשוב פעמיים האם לפנות לאותה סביבה תומכת או מה נכון לעשות כדי ליצור איתם קשר. בשונה מסביבה לא תומכת שעשויה להוביל לכך שתחששו לעשות את הצעד החשוב הזה. לעיתים כל מה שאתם צריכים זה רק מישהו שיקשיב לכם ויאפשר לכם להיות כפי שאתם.

תוכלו להיות תמיד מי שאתם

כמה פעמים יצא לכם לעטות על עצמכם מסכה בקרב אנשים שאינכם מכירים מספיק טוב? לא פעם אנשים מספרים כי הם העבירו חיים שלמים תוך כדי עטיית מסכות בלתי פוסקות בכל מיני סיטואציות ומצבים. סביבה תומכת היא סביבה שתאפשר לכם להרגיש בנוח בדיוק כפי שאתם. אף אחד לא יבקש מכם להשתנות או להיות גרסה שונה מהגרסה האמיתית והאותנטית ביותר שלכם.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x