מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

מדוע משתלם לצאת לחופשה בצימר עם בריכה?

תמונה באדיבות: סוויטות כחול לבן, דלתון, גליל עליון

המלצות על חופשות מפנקות בצימרים המכילים בריכה בצפון הארץ.

 מדוע משתלם לצאת לחופשה בצימר עם בריכה?

אין אחד שלא מחכה לימי הקיץ החמים, בהם יוכל להסתובב בלבוש קצר ואף בגד ים ולטבול במימיה של בריכה קרה על מנת לקרר את הגוף מהחום השרוי במדינתו. בזמן שעיר התיירות של ישראל, אילת, עמוסה במבקרים וכמעט אין מקום לזוז בו בבריכות של המלונות, אנו מציעים לכם לשנות את כיוון החופשה ולבחור בצימר בצפון היעניק לכם חופשה מפנקת במיוחד.

לרוב האוכלוסייה, הנסיעה לצפון קצרה יותר מאשר הירידה לעיר הדרומית. בנוסף. הצפון עבר שינוי ניכר בתחום התיירות. באזורי הצפון השונים, גליל עליון, גליל תחתון, רמת הגולן, הכנרת וגליל מערבי, תוכלו למצוא מגוון רחב של צימרים. רבים מן הצימרים מכילים בריכה וזה פתרון מושלם לימי הקיץ החמים בהם רוצים לנוח, להשתזף ומידי פעם בפעם לטבול במים קרים. הצימרים יעניקו לכם מגוון רחב של פינוקים ואפשרויות על מנת שתעבירו את זמנכם בכיף ובהנאה.

בהרבה מן הצימרים ישנה אפשרות לשכור בקתה או חדר עם בריכה פרטית. אופציה זומעולה עבור אנשים הרוצים פרטיות ומשפחות. אחד הקשיים הגדולים ביותר בחופשה עם ילדים קטנים הוא לעקוב אחר הילדים, הרבה פעמים הילדים נוטים לרוץ ולהיעלם לנו. בעת השכרת חדר עם בריכה פרטית תוכלו להיות בטוחים שהילדים תמיד במתחם החדר או הבריכה ולהשאיר לליבכם את האפשרות לפעום בשקט ולא להיכנס ללחץ “איפה הילד”.

החדרים בצימרים מאובזרים בכל טוב ומאפשרים לכם להישאר כל החופשה בחדריכם או במתחם ולא לצאת ממנו. החדרים מגיעים עם מערכת מיזוג טובה, אשר תעזור לכם לשרוד את הימים החמים של הקיץ, מיטות רחבות ונעימות, מסכי טלוויזיה המחוברים לכבלים בהם תוכלו לצפות באיזה סדרה או סרט טוב, ג’קוזי וחדר אמבטיה גדול וכמובן מוצרי אמבטיה הכוללים כפכפים, חלוקים וסבונים. למי מכם אשר מעוניין לאכול את ארוחת הבוקר שלו בחדר, תוך צפייה אל הנוף הצפוני המהמם, האפשרות קיימת, ובחלק מן המקרים היא בתוספת תשלום.

פעילויות מים בבריכת הצימר

צימרים המכילים חדרי אירוח רבים ובריכה גדולה, נוטים הרבה פעמים להשקיע בבידור לילדים. אחד מן אפשרויות הבידור המקובלות היא התקנת מתנפחים על שטח הבריכה וקיום פעילויות כמו ריקוד במים לילדים. במהלך הפעילויות הילדים יבלו עם צוות הפעלה ואתם תוכלו לנוח על מיטת השיזוף, תוך השגחה מרחוק.

הכנסו לכאן על מנת לצפות במגוון צימרים המכילים בריכה

נסיעה לצפון היא סיבה טובה לצאת מהצימר ולטייל בסביבה

לא בכל יום אנו נוסעים לצפון ועד שאנו משקיעים, אורזים את התיקים, מארגנים את הילדים ונכנסים כולם לרכב ונוסעים, כדאי להשקיע יום אחד לטיול באזור. הצפון ניחן במזג אוויר טוב, תצפיות מהממות, צמחייה רבה, ומפלים ונחלים זורמים ואיך לו בימה אחת ומיוחדת במינה, הלוא היא הכנרת.

אם אתם בחופשה משפחתית עם ילדים קטנים תוכלו לקחת אותם לרחוץ באחד מחופיה המוכרזים של הכנרת, להשתכשך באחד מן המעיינות הקרובים או ליהנות משייט בקיאקים באזור קריית שמונה. במהלך הטיול תוכלו לקחת תמונות רבות של הילדים ושלכם איתם, להכיר לילדים את הטבע וליהנות מזמן משפחתי ויצירת חוויות מקסימות לילדים שאחר כך תספרו להם במרוצת השנים, כמו איך אחד מהם אהב לתת לחיפושיות משה רבנו לתפס על ידיו הקטנות.

הכנסו הנה על מנת לצפות בצימרים בצפון

כיום קיימים צימרים רבים המיועדים לאירוח ומציעים חוויות חופשה שונות, בין אם חופשה רומנטית הכוללת טיפולים ועיסויים או חופשה משפחתית הכוללת זמן בריכה ופעילויות כמו רכיבה על סוסים. המגוון רחב למדי ותחום המחירים גם הוא, תוכלו למצוא בקלות ובמהירות צימר העונה לדרישותיכם וגם לתקציב אותו אתם מייעדים לחופשה. אתר צימרים בשבילי יעזור לכם למצוא את מקום האירוח הבא שלכם ויספק לכם חופשה חלומית. באתר תמצאו מידע רב הכולל המלצות על מקומות האירוח השונים, מחירים, תאריכי ביקור אפשריים, פעילויות אותם הצימר מספק, האם הצימר כולל בריכת שחייה ומידע רב נוסף היעזור לכם.

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים