מדליות זהב באליפות האולפנות בהתעמלות לתלמידות אולפנת אמית ישורון פתח תקווה

מדליות זהב לתלמידות אולפנת אמית ישורון באליפות האולפנות בהתעמלות שהתקיימה השבוע בגבעת ושינגטון. חברות הנבחרת בהובלת המאמנת המקצועית יהודית נעם קטפו מדליות זהב והגיעו להישגים מעולים.

זכו במדליות: נעמי שיף – מקום 1 בקפיצה על ארגז, מקום 3- בתרגיל על ספסל, וכן מקום 3 בניקוד האישי בכל ענפי התחרות. נעמי עוזי- מקום 1 בתרגיל על ספסל והילה דותן- מקום 3 בקפיצה על ארגז. בניקוד הקבוצתי, נבחרת בית הספר הגיעה למקום הרביעי המכובד.

נעמי שיף, תלמידת כיתה ט’ שיתפה: “התאמנו לתחרות הזאת הרבה זמן. זה סיפוק מאוד גדול להגיע לתחרות ולהצליח להביא מדליות. היה כיף לראות איך לאולפנה חשוב שנתקדם ונצליח לא רק בתחום הלימודי אלא גם בתחום החברתי”.

יהודית נעם, מאמנת הנבחרת: “אני גאה ומתברכת בבנות נבחרת ההתעמלות של אולפנת אמית ישורון פתח תקווה, על זכייתן המרשימה. אין לי ספק, כי הישג זה הוא בזכות חתירה למצוינות, השקעה, התמדה וכוח רצון של הבנות והערבות ההדדית של כל אחת לכלל הקבוצה. אלו ערכים המחזקים את מטרת- העל שלנו כאנשי חינוך: ערכים ומצוינות, דרך הספורט וכדרך חיים. האני מאמין שלנו הוא שכל אחד יכול”.

מבשרת יעקבס, מנהלת האולפנה: “שמחים לראות את התלמידות שלנו מצטיינות גם על המגרש! תלמידות חוגי הספורט, בהובלתה של המורה יהודית נעם, ממשיכות להגיע להישגים מרשימים ולשמח ביכולת, ברמה ובעיקר בהתנהלות הספורטיבית והחברית שלהן”.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x