מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

מדריך לבחירת ספקים למסיבת רווקות

FREEPIK

חברתך הטובה ביותר מתחתנת בקרוב, ואת קיבלת על עצמך באהבה את האחריות לתכנן עבורה מסיבת רווקות שווה וכיפית במיוחד. אכן מדובר באחריות של ממש, וכדי שתוכלי לעשות זאת בצורה הטובה ביותר, זכרי כי עלייך להיעזר לשם כך בכמה ספקים למסיבת רווקות שישמחו להגיע למסיבה ולהעניק חוויה בלתי נשכחת לכלה לעתיד.

קחי בחשבון כי מדובר בהוצאה נוספת למסיבה, נוסף כמובן על אוכל, שתייה, אלכוהול וקישוטים שיהיו במקום ולכן עלייך להיערך לכך מראש באמצעות התייעצות עם כל החברות הטובות שצפויות להגיע למסיבת הרווקות. לאחר שתגדירו יחד את התקציב הכספי המתאים עבור המסיבה, תוכלו לפנות אל ספקים למסיבת רווקות כדי לשריין אטרקציה ו/או מקום עבור מסיבת הרווקות המתוכננת.

אטרקציות ייעודיות למסיבות רווקות

האטרקציות המוצעות כאן ניתנות להזמנה על ידי ספקים שונים, אותן ניתן להזמין לכל מקום בו המסיבה תיערך – בין אם מדובר על מסיבת רווקות בשטח פתוח או סגור, בבית, במועדון מושכר או בכל לוקיישן אחר שתבחרו:

  • סטנדאפיסטים למסיבת רווקות – זוהי אטרקציה לרווקות שאוהבות צחוק וליהנות, במיוחד אם הצחוק מופנה אליהן ונוגע בנקודות הכי משעשעות. כיוון שהכלה לעתיד היא מסמר המסיבה, מומלץ להעניק לסטנדאפיסט שיגיע להצחיק ולהנחות את הערב כמה פרטים עסיסיים, אותם הוא ישלב במופע הסטנד אפ להנאת כולן.
  • אמני חושים למסיבת רווקות – לא, לא מדובר באטרקציה ילדותית כלל! זוהי אטרקציה מדהימה ומפתיעה בכל פעם מחדש שעובדת על החשיבה של המשתתפים, כך שהיא בטוח תעניק לכלה ולכל המשתתפות הנאה גדולה.
  • סקסולוגית למסיבת רווקות – למרות שאטרקציה כזו היא מעט מיושנת, מדובר על אטרקציה איכותית המתאימה במיוחד למסיבות רווקות מיוחדות בה המשתתפות לומדות להכיר לעומק את הסודות של זוגיות מנצחת לכל החיים.
  • סדנאות ייחודיות למסיבות רווקות – אפשרות נוספת לאטרקציות כיפיות למסיבת רווקות היא הזמנה של סדנה פעילה עבור כל המשתתפות כמו סדנת צחוק, סדנת בישול / אפייה, סדנת קוקטיילים, סדנת אופנה ועוד סדנאות מעשיות אחרות.

מקומות מומלצים לעריכת המסיבה

מסיבת רווקות יש פעם אחת בחיים, לכן שווה לערוך אותה במקום מיוחד ופרטי בו כולן ירגישו משוחררות. הנה כמה המלצות למקומות כאלו אותם ניתן לשכור מספקים שונים:

  • לופטים – לופט הוא כמו חדר מסיבה אחד גדול, בו קיים לרוב ציוד ואבזור מלא עבור מסיבת רווקות כמו פריטי ריהוט, מערכת הגברה, חדר נפרד המשמש כמטבחון וכמובן חלל גדול בו אפשר לשיר, לרקוד, לקפוץ ולעשות שמח לכלה לעתיד.
  • צימרים – לוקיישן מבודד ואינטימי המומלץ למסיבות רווקות קטנות של משתתפות בודדות, כך שהן יכולות לחגוג יחד ואף להישאר ללון בצימר מבלי לחסוך בשתייה.
  • חדרי קריוקי – מקום נוסף ומומלץ במיוחד למסיבת רווקות, בו ניתן לשיר, לרקוד ולחגוג בכיף יחד עם כל החברות. כדאי למצוא חדר קריוקי מומלץ וייעודי עבור מסיבת רווקות, כך יהיה גם מאובזר מבחינת ציוד ואבזור נחוץ למסיבה.

היכן ניתן למצוא ספקים איכותיים למסיבת רווקות?

כמובן שאינכן חייבות להזמין ספקים גם עבור האטרקציה שתהיה במסיבה וגם עבור המקום בו המסיבה תיערך, אלא ההחלטה בכמות הספקים תלויה רק בכן ובתקציב שהגדרתן עבור המסיבה. בין אם החלטתן לבחור ספק אחד עבור אטרקציה מדליקה או ספק שישכיר לכן מקום לכמה שעות, כדאי שתדעו כי בפורטל קרמל יש היצע מגוון וענק של ספקים איכותיים שתוכלו להזמין. אז למה אתן מחכות? התחילו לתכנן את המסיבה הטובה ביותר שתותיר זיכרון בלתי נשכח לחברתכן הטובה שאוטוטו מתחתנת.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x