מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

מהו מטבח אנגלי דגשים לתכנון ועיצוב

מי לא רוצה מטבח מעוצב ומיוחד?! אנחנו חיים בעידן שבו מטבחים כבר מזמן לא נועדו רק לבישול והכנת מטעמים, הם הרבה יותר מזה. המטבח הוא נקודת מפגש, מרכז העצבים של הבית. דיירי הבית נפגשים בכל בוקר לקפה ופטפוט לפני העבודה, וגם אחריה כמובן. כך, רק הגיוני לשאוף למטבח מעוצב ומרשים. על מטבח אנגלי למשל, שמעתם?

בוודאי נתקלתם בשמות כמו ‘מטבח מודרני’ או ‘מטבח כפרי’, והכל נשמע לכם נהדר אלא שמשהו כן חסר. הייתם רוצים משהו קצת אחר. המטבח האנגלי צובר פופולאריות בשנים האחרונות, ובצדק! כעת, הגיע גם תורכם לגלות את אחד העיצובים המרשימים ביותר בעולם המטבחים.

מטבח אנגלי – למה הכוונה?

מטבחים אנגליים מזכירים אולי מעט את המטבח הכפרי; הארונות הם ריהוט מרהיב, הדלתות מלאות בחריטות מרשימות וקסומות, חיפוי הקיר מזכיר בקתה באירופה. בקיצור, מטבח שמרגיש כאילו נכנסתם לתוך חלום. אם תמיד חלמתם על מטבח חם, ביתי, נעים, המטבח האנגלי הוא בחירה מעולה עבורכם. חשוב לציין כי לא קיימים קווי עיצוב מוגדרים למטבח האנגלי, אך יש כמה קווים מנחים ייחודיים לו:

  • המטבח האנגלי הוא בסופו של דבר סוג של מטבח כפרי.
  • הוא יהיה עשוי מעץ מלא, בגימור טבעי או צבוע.
  • ישולבו בו עיטורים אותנטיים, גילופים וחריטות על דלתות הארונות והמגירות.
  • בכדי להשלים את העיצוב, גם פינת האוכל והכיסאות יעוצבו בסגנון דומה.
  • ידיות המגירות והארונות מעוצבות בפרזולים קסומים ובעלי אופי.

בנוסף, נציין כי הצבע הלבן אינו חייב להיות הבחירה הראשונה שלכם. ייתכן שכבר נתקלתם לא מעט במטבחים אנגליים לבנים, אך זה ממש לא חובה! ניתן לשלב צבעים חמים וביתיים, עם לבן מרשים. מה כן חשוב? שהפריטים השונים ישלימו זה את זה. למשל, אם העיצוב כולו כפרי, הרי שברזים ‘מודרניים’ יותר עלולים לשבור את המראה העיצובי ולשדר מסר אחר לחלוטין. אכן, גם לפרטים הקטנים ביותר יש חשיבות אדירה!

שיעור קצר בהיסטוריה

מטבח אנגלי מקורו באנגליה, כמובן. בזמנו, המטבח התבסס על בעלי החיים במשק שגידלו המקומיים, אספקת החלב והבשר. עם השנים נוספו פירות וירקות, תבלינים, דגים ועוד. מתי הגיע התה לאנגליה, אתם שואלים? ובכן, בשלב מאוחר יחסית – 1650! לאורך השנים מבנה המטבח עצמו השתנה והתרחב בהתאם לצרכים השונים של משק הבית, לחידושים שנכנסו לאנגליה והטרנדים הקולינריים, שחלקם מלווים את המטבח האנגלי עד היום.

חלום שמתגשם אצלכם בבית

אין ספק, מטבחים מעוצבים הם ממש חלום שמתגשם. כך, אם גם אתם עומדים בפני שיפוץ הבית או רכישת דירה חדשה שמבחינתכם זוהי הזדמנות פז לעצב כפי שתמיד רציתם – באלגנטיות ביתית ומרשימה, אנחנו מזמינים אתכם לשקול לחיוב את המטבח האנגלי, שכפי שראיתם – נחשב לאחד המטבחים הפופולאריים והאהובים ביותר בכל רחבי העולם ובישראל בפרט.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x