מהפך המקוואות של פ”ת: “מקווה תורן”

המועצה הדתית פ"ת ביוזמה חדשה: החל מיום ראשון הקרוב 10.1.21 יפתח בעיר "מקווה תורן" שייתן מענה בחורף שעה נוספת, ובקיץ שעתיים נוספות. כל הפרטים


דואגים גם לטהרת המשפחה, לאור פניות רבות שהגיעו למועצה הדתית על הצורך הגדול לאפשר טבילה בשעות נוספות. לראשונה, החולט על פתיחת ‘מקווה תורן’ שיהיה פתוח בערבי החורף שעה נוספת – החל משקיעת החמה ועד לשעה 23:00 ובקיץ שעתיים נוספות – החל מהשקיעה ועד ל 24:00 בלילה.

תורנות המקוואות תתחיל החל מיום ראשון הקרוב 10.1.21. המקווה הראשון שנבחר למקווה תורן בחודש הקרוב נמצא ברחוב שבט גד 4 בשכונת עמישב הדר גנים, לתיאום טבילה יש ליצור קשר עם הבלנית דורית בן חמו  052-617-6458. בכל חודש יבחר מקווה אחר בעיר לתורנות והמידע יעודכן במקוואות ובאתר המועצה הדתית.  

כלל המקוואות בעיר פתוחים בכל ימי החורף החל מהשקיעה ועד השעה 22:00, ובימי שישי מכניסת שבת עד כשעה וחצי אחרי כניסת שבת. בימים אלו מגבשים ראש המועצה הדתית בשיתוף עם ראש העיר רמי גרינברג תוכנית הרחבה של המקוואות בדגש על שכונות שהנושא הוזנח שנים רבות.

טבילה ללא חשש במקוואות בפתח תקווה גם בתקופת הקורונה

ראש המועצה הדתית ראובן יוספוב בשיתוף ראש העיר רמי גרינברג עמלו רבות לתקצוב ורכישת מערכת חדשנית עם כל האישורים המחמירים להגברת ההיגיינה במקוואות בתקופת הקורונה, באמצעות מערכת חדשנית של חברת ‘מקווה-טק’ על מנת להבטיח ניקיון יסודי וטיהור של מי המקווה מחיידקים נגיפים ובקטריות. המערכת המיוחדת הותקנה בכל המקוואות בעיר בכדי לאפשר טבילה ללא חשש.  

ראובן יוספוב, ראש המועצה הדתית פ”ת: “אנו קשובים לצרכי התושבים, ולאור הביקוש אנו שמחים לבשר כי החל מהחודש יפעל בעיר “מקווה תורן” אני מודה למחלקת המקוואות ויו”ר וועדת המקוואות הדס קופר שלוסברג במועצה וכל לבלניות המסורות העוסקות ערב ערב בטהרת המשפחה. תודתי גם לראש העיר רמי גרינברג על הסיוע הגדול לקידום בניית מקוואות נוספים ברחבי העיר, ולמנכ”ל המועצה עופר אברהם על הניהול המקצועי ושיתוף הפעולה לקידום ושיפור שירותי הדת למען התושבים”

הדס קופר שלוסברג יו”ר ועדת המקוואות: “אין ספק שלאחר ששמענו את הדרישות מהשטח ובמקוואות השונים החלטנו ועדת המקוואות בשיתוף עם המועצה לפתוח מקווה תורן שייתן מענה לנשות פתח תקווה עד השעות המאוחרות עד השעה 24:00 בלילה. אין ספק שזה בזכות הבלניות המקצועיות שהבינו את הצרכים ונענו לאתגר זה. תודה ליו”ר המועצה הדתית רוברט יוספוב ומנכ”ל המועצה הדתית עופר אברהם שקשובים לצרכי הציבור. שבעז”ה נעשה עוד דברים משותפים למען הכלל”

לתיאום טבילה ולפרטים על המקווה התורן יש להיכנס לאתר המועצה הדתית פ”ת
http://www.mpt.org.il/

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x