כיתת מחשבים במרכז מפתח

מה הקשר בין תקלה במזגן לאבחון התעסוקתי המורחב ומה חתכנו לכבוד בין-הזמנים?!

עידן גרסון, מנהל מרכז מפת"ח: האבחון התעסוקתי המורחב שאנחנו במפת"ח מציעים, ממקד את המאובחן וסולל לו דרך למקצוע ולתחום הלימודים בו הוא יכול להצליח יותר

זהו סיפורו של יוסי רוזנשפיץ, אברך משי בן 30. אשר זה לא מכבר יצא מהכולל בהוראת רבותיו. הפרנסה דוחקת והוא לא יודע לאן יפנה. לא זו בלבד, גם המזגן בבית, לפתע התקלקל.

בצר לו (או יותר נכון, בחם לו) הזמין יוסי טכנאי אדיב ונחמד שהגיע, עשה מה שעשה ולאחר כשעה השאיר את יוסי עם מזגן שדולק בעוז על 16 מעלות ו350 שח פחות בארנק.

יוסי הבין מהר מאד את כוחות השוק והתקשר אלינו. “אני רוצה ללמוד להיות מזגנאי!” אמר/קבע בנחרצות לתוך אוזנו של מקדם התעסוקה שלנו. “שניה יוסי. קודם כל, קוראים לזה טכנאי-מזגנים ועכשיו תספר לי בבקשה, איך הגעת למסקנה שזה בדיוק מה שאתה צריך?”
“הא, זה ברור” הסביר יוסי, “אתמול התקלקל לנו המזגן. הזמנתי מזגנ.. טכנאי מזגנים, כמו שאמרת שקוראים לו, הוא הגיע. עבד שעה בסלון. תיקן לי את המזגן ולקח על שעה של עבודה 350 שח. אתה קולט?! שלוש מאות חמישים שקל לשעה!! אני רוצה שתעזרו לי להיות טכנאי מזגנים ככה אני אעבוד שעה פה שעה שם. אוכל לשלב קודש בחול ולחיות ברווחה. לא ככה?!”

מקדם התעסוקה שלנו נתן ליוסי לסיים את הנאום הנרגש ופנה אליו בשאלה. “טוב יוסי, נגיד, שאנחנו מסייעים לך וכבר מחר אתה טכנאי מזגנים. אתה יודע לעבוד עבודה פיזית לאורך זמן?! אתה יודע להביא לקוחות?! אתה יודע לשמר לקוחות?! יש לך סבלנות לטפל בלקוחות שלא תמיד סבלניים, רוצים אותך כאן ועכשיו גם בשעות לא נוחות?! יוסי! להיות טכנאי-מזגנים צריך תכונות מסויימות. איך תדע שיש לך אותם? לא חבל על הזמן והכסף שתבזבז אם תלך על מקצוע שלא מתאים לך?!”
“אז מה עושים?” שאל יוסי שהבין שבנה לעצמו סולם קריירה שראשו ממוזג בשמים אבל לא כל-כך מוצב ארצה.
“בשביל זה, יש לנו את האבחון המורחב של פיל”ת!” אמר לו המקדם. ועכשיו תקשיבו גם אתם לעידן גרסון. מנהל מרכ”ז מפת”ח כי זה מידע שחשוב לא רק ליוסי מיודענו.

עידן גרסון מנהל מרכז מפת”ח ומומחה בשילוב חרדים בעולם התעסוקה

עידן גרסון מנהל מרכז מפת”ח: “האבחון התעסוקתי המורחב הוא אחד הכלים המשמעותיים שיש לנו במפת”ח להעניק לכם!
האבחון, מטעם מכון פיל”ת, שמתמחה בהכוונה תעסוקתית, הינו מבחן ממוחשב שאורך כ3 שעות ולאחריו במועד סמוך, שעת ייעוץ עם יועץ תעסוקתי בכיר מטעם החברה.

באבחון, נבדקים פרמטרים שונים. כישורים, יכולות, מבנה אישיות וכך ניתן לאתר נטיות תעסוקתיות. נכנסת לאבחון? יצאת כשבסיומו של התהליך, אתה יודע מה בדיוק אתה צריך ללמוד או מה התחום שבו אתה יכול להביא את עצמך בהצלחה, לידי ביטוי! את האבחון אפשר לעשות אצלנו במרכזי ההכוון, ואפשר לעשות מהבית. האבחון כשהוא שלא במימון, עולה אלפי ש”ח. אולם דרך מרכזי מפת”ח שלנו, האבחון על שני חלקיו עולה רק 80 ש”ח”

ועכשיו לחדשות:
לכבוד בין-הזמנים, וכדי לתמרץ אתכם להשתמש בכלי המדהים הזה. החלטנו לחתוך בחצי את המחיר המסובסד ממילא ולכן, האבחון התעסוקתי המורחב יעלה בתקופת בין-הזמנים רק 40 שקלים!

תמיד דיברו חכמי המוסר על ניצול הזמן. נראה, שעכשיו אפשר לדבר על החשיבות של ניצול בין-הזמנים.

לפרטים וקביעת מועד לאבחון תעסוקתי מורחב במחיר מוזל לחצו כאן>>

רוצים להתעדכן בכל החדשות של מרכז מפת”ח? לחצו כאן ועקבו אחרי דף הפייסבוק>>

ליל שישי מהנדס את העתיד בפתח תקווה

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x