מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

מה חשוב לדעת כשמשכירים רכב?

תמונה: FREEPIK

לא משנה לאיזו מטרה אתם משכירים את הרכב ולכמה זמן, יהיו מספר דברים שתצטרכו לבדוק לפני תחילת התהליך, ועוד מספר דברים שחשוב שתדעו לפני ההגעה לסוכנות הרכב והחתימה על המסמכים. אז בואו נדבר על מה שחשוב לדעת לפני השכרת רכב ואלו טיפים יוכלו לעזור לכם.

לפני שתבחרו את הרכב: איך תבחרו חברת השכרה?

רוב חברות ההשכרה הגדולות מחזיקות במגוון רחב של סוגי רכבים, אבל הכל תלוי במה שאתם מחפשים. לפני שאתם מחליטים לאיזו חברה לפנות, כדאי שתבדקו אלו סוגי רכבים היא מחזיקה במלאי. שימו לב גם לסוגי המסלולים שמציעה החברה, על מנת לוודא שיש מסלול השכרה שמתאים לכם. ברוב המקרים, תוכלו לבחור בין מסלולים ארוכים כגון השכרת רכב לתקופות ארוכות או במסלולים קצרים יותר, בהשכרה לתקופה קצרה או השכרת רכב ליום אחד .

כמו כן, חשוב לבחור בחברת השכרה מהימנה עם רשימה ארוכה של השכרות ולקוחות. זכרו שהשכרת רכב היא לא עניין של מה בכך: אתם עולים עם הרכב לכביש ועליכם לקחת בחשבון את הסיכונים. בגלל הסיכונים שקיימים, חשוב שתבחרו בחברה שנוהגת באחריות במקרה של תקלות ושרכביה מאושרים בכל תקנות הבטיחות לרכב מושכר. בצעו סקר שוק מקיף ומעמיק טרם ההגעה לחברת ההשכרה והבחירה בה, וודאו שעשיתם בחירה נכונה.

תמונה: FREEPIK

מה תצטרכו לבדוק לפני שתשכירו רכב?

כשזה נוגע להשכרת רכב בארץ, יהיו כמה דברים שעליכם לבדוק כדי לוודא שבחרתם בחירה משתלמת ובטוחה. בישראל מוצעים בשוק רכבים להשכרה למטרות שונות ולצרכים שונים. לכן, עליכם לוודא שבחרתם ברכב עם התאמה לצרכים ולדרישות שלכם. הדבר הראשון שעליכם לבדוק הוא את נושא הדלק. האם תקבלו את הרכב עם מיכל מלא? האם תצטרכו להחזיר אותו עם מיכל מלא? עדיף שתבררו ותמנעו מהפתעות לא נעימות. לאחר מכן, העניין אולי החשוב ביותר הוא בדיקת התקינות של הרכב. ודאו שהרכב תקין ושאין בו נזקים פנימיים או חיצוניים. ודאו שקיבלתם את כל עזרי הבטיחות לרכב ושהוא מבוטח כמו שצריך.

אחר כך, כדאי שתבדקו את עניין הזמנים מבחינת החזרת הרכב. איך ההחזרה מתבצעת? תאמו זאת בצורה מסודרת עם חברת ההשכרה. הדבר האחרון שעליכם לבדוק הוא, כמובן, האם הרכב בכלל נוח לכם. בדקו את הנוחות, תראו שהרכב מתאים לכם מבחינת הגודל, הסוג וכו’. תשקלו את העדיפות שלכם לסוג הרכב – האם אתם מחפשים רכב קיה להשכרה? איזה דגם? חשבו טוב טוב על הציפיות וההעדפות שלכם. עכשיו כל שנותר הוא לוודא שאתם עומדים בתקציב הכספי ואפשר לצאת לדרך.

אפרת השכרת רכב

אפרת השכרת רכב הנה חברת בת של קיה שחק, המעניקה מגוון שירותי השכרת רכב לכל תקופה ולכל מטרה. הנכם מוזמנים לסוכנות השכרת הרכב אפרת, בכתובת אריה שנקר 18, פתח תקווה, ניתן למלא פרטים לחזרה כאן .

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x