מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

מה חשוב לדעת על נהיגה בשכרות?

בישראל מתים כל שנה מאות בני אדם בתאונות דרכים, זוהי מציאות אכזרית המגלמת בתוכה דבר שלנו כחברה אסור להשלים אתו בשום פנים ואופן. נחזור על הנתון הזה שלפיו כל שנה מתים מאות בני אדם בכדי להמחיש את גודל האבסורד ובכדי ללמד אותנו כי משהו חייב להשתנות בחברה הישראלית. אם נסתכל על מדינות בעולם כמו לדוגמא אוסטרליה נראה כי תאונות דרכים ומוות מהן הוא לא גזירת גורל ויש הרבה מאוד דברים שאנחנו יכולים לעשות אם אנחנו רוצים להקטין את מספר ההרוגים והפצועים. אנו כאזרחים חייבים לנקוט במעשה בהקדם האפשרי וזאת בכדי לטפל בבעיה זו אשר יש המגדירים אותה כבעיה מספר אחת במדינת ישראל. כחלק מכך יש לשים דגש עצום על הנושא של נהיגה בשכרות ויש לעשות כל הניתן בכדי להילחם בתופעה הזאת של נהיגה בשכרות.

זכרו נהיגה בשכרות היא גם עבירה על החוק

אז מדוע נהיגה בשכרות היא כל כך בעייתית? מדוע חוקקו כל הרבה חוקים נגדה וכל מי שנוהג בשכרות צפוי לעונשים כבדים כמו קנסות, שלילת רישיון ואף עונש מאסר במקרים חמורים. מה שהמחוקק הבין וטוב נעשה אם גם האזרחים יבינו הוא כי נהיגה בשכרות מסכנת לא רק את הנוסעים ברכב הספציפי של הנהג השיכור אלא את כל המשתמשים בדרך וביניהם נוסעים ברכבים אחרים והולכי רגל. ההבנה היא כי תחת שכרות התגובות שלנו הופכות להרבה יותר איטיות, הקליטה שלנו היא בעיתית ואת זאת אתם חייבים לקחת בחשבון. לא סתם החוק מחמיר מאוד עם מי שנוהג תחת שכרות ויש שיגידו כי הוא צריך להיות עוד יותר חמור.

לפני החוק אל תזלזלו בבטיחות שלכם

אך לפני שאנחנו מדגישים כמה החוק מחמיר בנושא של נהיגה בשכרות אנחנו חייבים לציין כי נהיגה בשכרות פוגעת קודם כל בבטיחות שלכם. אנחנו מזמינים אתכם לפנות אל סימולטור נהיגה, לשתות לפני כן ולבצע את הנהיגה בזמן שאתם שיכורים. כך תוכלו לראות כמה הנהיגה מסכנת אתכם וכמה זה יהיה לא אחראי לנהוג כאשר אתם שיכורים. אם יש לכם חלום להיפצע בצורה קשה או חס וחלילה להיהרג אזי ברור ונהיר לכל כי דרך מצוינת לעשות זאת תהיה באמצעות שתיית אלכוהול ונהיגה בזמן שאתם שיכורים. אם החיים שלכם חשובים לכם אזי לעולם אל תנהגו ותשתו בו זמנית.

נהגתם בשכרות? אל תוותרו על ייעוץ מעורך דין לענייני תעבורה

נקודה נוספת וחשובה ביותר שאנו רוצים להדגיש היא כי ישראל היא מדינת חוק מה שאומר כי אם נהגתם שיכורים ונתפסתם אזי מומלץ לכם לפנות אל עו”ד תעבורה אשר ייצג אתכם. העובדה כי המשטרה טוענת כי עברתם על החוק אינה אומרת בהכרח כי בית המשפט יפסוק כך ועל כן ייצוג על ידי עורך דין במקרה של נהיגה בשכרות הוא חשוב ביותר.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x