מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

 מה יש בקיה ספורטאז’ שכולם אוהבים?

תמונות: KIA ISRAEL

אחד הרכבים המבוקשים בישראל הוא הקיה מדגם ספורטאז’ (Kia Sportage). מדובר ברכב SUV שנחשב לג’יפון קומפקטי משפחתי ונוח. הרכב מתאים למשפחה ממוצעת וכולל 5 מקומות ישיבה מרווחים ומפנקים. קיה ספורטאז’ הוא רכב פנאי בעל מראה מעוצב עדכני, והתמחור שלו אטרקטיבי מאוד ביחס לתמורה.

נוחות נסיעה בקיה ספורטאז’

אז מה ישראלים מחפשים ברכב? שיהיה נוח. מאובזר ומפנק אבל בעיקר נוח. עם מושבים מרווחים ומרופדים, תא מטען שיכיל את כל מה שצריך, בידוד רעשים סביר ואפשרות נסיעה גם בשטח. את כל אלה ועוד אפשר למצוא ברכב זה.

עיצוב הרכב

קיה ספורטאז’ ללא ספק נראה כזה שהשקיעו מחשבה רבה בעיצוב החיצוני שלו, החל מהקווים היחודיים ועד לגימורים. גם תא הנוסעים מאופיין במראה עדכני שקיבל השראה מעולמות התעופה, החל מידיות הסגירה ופתחי המיזוג ועד ללוח המחוונים הדיגיטלי המאוחד עם מסך המולטימדיה.

בטיחות בכביש

עניין הבטיחות הוא פרמטר משמעותי ביותר בבחירת רכב, במיוחד ברכב המיועד למשפחה. לקיה ספורטאז’ יש אחיזת כביש גבוהה מה שמוסיף לאלמנט הבטיחות. כמו כן, במבחני הבטיחות הספורטאז’ זכתה לציון המירבי 5 כוכבים, כאשר המבחן בחן גם הגנה על נוסעים בוגרים וגם ילדים היושבים במושבי בטיחות. הרכב מצוייד במערכות בטיחות המתריעות כדי למנוע תאונה ומערכות בלימה מתקדמות.

קצת נתונים טכניים למבינים שבינינו

הרכב מתאים ל-5 נוסעים. מאחור יכולים לשבת 3 מבוגרים בלי להצטופף ובחלק הקדמי – נהג ונוסע לצידו. לרכב יש מנוע 2.0 ליטרים עם הספק של 156 כוחות סוס. האצה ל-100 קמ”ש נעשית תוך 11.4 שניות. צריכת דלק במצב שיוט הינה 12 ק”מ לליטר ותחת מאמץ 9 ק”מ לליטר. תא המטען גדול ושימושי בנפח 591 ליטרים ומאובזר בווי תליה ושקע 12 וולט. בצידי המושבים יש שקעי USB, ווי תליה, משענות יד, תאורת תקרה ופתחי מיזוג אוויר.

קיה ספורטאז’ להשכרה

כשמדברים על השכרת רכב קיה ספורטאז’ מדברים על רכב שמדורג גבוה בין הרכבים המבוקשים ביותר. בעיקר, בגלל תא הנוסעים המרווח והנוח, המראה העדכני, המפרט הנדיב, הבטיחות ונוחות הנסיעה. השכרת רכב קיה ספורטאז’ מבוקשת בעיקר בקרב בעלי משפחות המעוניינים ברכב פנאי נוח ובמחיר משתלם ביחס למתחרים.

אם אתם מחפשים רכב פנאי להשכרה וחשוב לכם נוחות אבל אתם לא מתפשרים גם על הבטיחות והאבזור, ללא ספק ספורטאז’ תיתן תמורה טובה למחיר. ניתן להשכיר את הרכב לכל מטרה: לטיול עם המשפחה או עם חברים, לנסיעת עסקים ועוד.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x