מה עשה יו”ר עזר מציון בשיעור קהילתי בפתח תקווה?

אתמול (ב') בשעות הלילה הגיע יו"ר עזר מציון, הרב חנניה צ'ולק, מלווה במנהל סניף פתח תקוה משה ישראלי, מנהל קבוצות מחוברים לחיים מאיר קווין ומנהל קבוצת מחוברים לחיים בפתח תקוה אבי פקטר, לשיעורו השבועי של הרב אלימלך הורביץ הנמסר מדי שבוע לחברי קהילת 'בית אבא' (ואורחים נוספים) בביתו של נפתלי פרנקל.

לאחר השיעור שעסק בהלכות שבת, הרב צ’ולק פירט בקצרה על הפעילות העניפה של הארגון וסיפר על ההתמודדות האישית שלו במסגרת פעילותו. משתתפי השיעור נותרו פעורי פה בזמן שהרב צ’ולק סיפר על ההתמודדות הנוראית של משפחות רבות כל כך.

ידוע כי הרב צ’ולק לא מרבה לספר על חוויותיו האישיות לציבור הרחב אך משהו באווירה האינטימית והמצומצמת פרץ את המחסום הזה והוא שיתף את הנוכחים במקרים שטיפל רק בשעות האחרונות ובימים האחרונים – לוויות, דיווח לילדים רכים על פטירת אמם הצעירה, טיפול פרטני עם ילדים בני עשרה וליווי אישי של מאות מקרים בחודש והצרות לא מפסיקות.

לקבלת עדכונים חינם בוואטספ

6 חבילות חיתולי Huggies ב 199 ש”ח – ונכנסים להגרלה לחצי שנה מתנה? כנסו עכשיו>>

הטריגר למפגש המיוחד עם משתתפי השיעור היה הצעה אישית לחברי השיעור לרכוש מניות בחסד הגדול ולהיות שותפים של ‘עזר מציון’. בדבריו סיפר כי לאחרונה מרן הגראי”ל שטיינמן שליט”א אמר לו: “אני כבר זקן, לא נותר לי יותר מדי זמן לחיות, כשאני עולה לשמים ישאלו אותי מה עשיתי כאן, אני יכול לומר שהייתי שותף שלך?”. הסיפור הזה, שנשמע אתמול מכלי ראשון, עורר התפעלות עצומה בקרב המשתתפים. “כל מי שחושב קצת, צריך לקנות מניה של עזר מציון”, אמר שוב ושוב הרב צ’ולק.

בימים אלו, ‘עזר מציון’ יצאה בקמפיין לגיוס תרומות במסגרתו התורמים לכל הפחות 6,000 שקלים יזכו להשתתף בשבת מיוחדת במלון כינר גליל, בהשתתפות הרב הראשי לשעבר ישראל מאיר לאו והחזן העולמי איצ’ה מאיר הלפגוט. “מדובר בחוויה רוחנית וגשמית נהדרת”, העיד הרב צ’ולק, “פעם עשינו שבת כזאת לתורומים והיה פשוט מדהים”.



Booking.com

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
נעייסן
7 years ago

נפתלי המלך!!!!

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

1
0
Would love your thoughts, please comment.x