אבי יחיאל מנכ"ל הפועל פתח תקווה היוצא. צילום: באדיבות המועדן

מועדון הכדורגל הפועל ‘מבנה’ פתח-תקוה מודה למנכ”ל אבי יחיאל שמסיים את תפקידו

אבי יחיאל, ששימש כמנכ"ל המועדון בארבע העונות האחרונות, יכנס לספרי ההיסטוריה של הפועל, כמי שהוביל את צמיחתו המחודשת תחת בעלות עמותת הכחולה. תחת ניהולו של אבי, המועדון עבר תהליך התקדמות בתחום הפיננסי, המקצועי והקהילתי, כמו גם השיפור האדיר במחלקת הנוער של המועדון.
סמנכ”ל המועדון והיועץ המשפטי, טים פלוטקין, ימלא את מקומו, כאשר יחיאל ימשיך ללוות את המועדון בתקופה הקרובה על מנת לסייע בהכנות של המועדון בתקופה החשובה שלפנינו לקראת עונת 24/25.

“אני מסיים את תפקידי במועדון בתחושת גאווה”, אמר אבי יחיאל “אמנם ירידת הליגה היא רגע לא פשוט עבורי ועבור המועדון, אך אני שמח על כך שאני משאיר מועדון עם קרקע יציבה ואנשים איכותיים, אשר יובילו את המועדון קדימה ולהישגים. הסיבות להחלטה שלי הן הצטברות של מספר דברים, בהם גם תחושת מיצוי שהרגשתי לאחר ארבע שנים כל כך עמוסות ומאתגרות, והרגשה כי אני צריך לקחת הפסקה. הפועל פתח תקוה הוא מועדון שיקר לליבי ומבחינתי אני תמיד משאיר לו דלת פתוחה, ואעשה את הכל על מנת להבטיח עתיד טוב למועדון. בשבוע הבא אתייחס לעונה שעברנו וארחיב על הסיבות להחלטה והמשך הדרך של המועדון. אני מודה לכל מי שליווה אותי בשנים האלו, ואני מאחל בהצלחה לטים ולצוות הנהדר שנשאר במועדון. יאללה הפועל!”.
0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x