צילום: דוברות המשטרה

מורה נעצר בחשד לעבירות מין בתלמידות בכיתה א’

ראש העיר רמי גרינברג "מדובר באירוע חמור מאוד, סייע להורים ולמשפחות ככל שרק ניתן". ועד ההורים בבית הספר "אנחנו מחנכים את ילדנו לספר ולא להסתיר דברים וגאים שכך עשו". כל הפרטים

ממשטרת ישראל נמסר: היום (ו’) התקבלה במשטרת ישראל תלונה על חשד לעבירות מין שבוצעו ע”י חשוד מורה מאזור השרון בקטינות אותן לימד. לפני זמן קצר החשוד, בן 28, אותר ועוכב לחקירה בתחנת המשטרה. בסיום חקירתו נעצר והוא יובא לדיון בבימ”ש השלום בראשל”צ במוצ”ש.

ראש עיריית פתח תקוה, רמי גרינברג, עודכן בכל הפרטים, ומייד הנחה את כל הגורמים המקצועיים להיכנס לעובי הקורה בכל העוצמה ואמר: “מדובר באירוע חמור מאוד, הנהלת בית הספר, מינהל החינוך בעירייה בראשותו של ממלא מקומי רון כץ, אנשי מנהל החינוך והשירות הפסיכולוגי, כולם ביחד עם משרד החינוך נכנסו לעובי הקורה על מנת לתת לילדות את הטיפול הראוי והדחוף ביותר. חשוב להדגיש כי המורה נקלט בבית הספר על פי כל הקריטריונים ונמצא כשיר לעבוד עם ילדים. אנחנו נעקוב אחר הטיפול באותן ילדות, נגבה את בית הספר ונסייע להורים ולמשפחות ככל שרק ניתן. המקרה ייבחן בימים הקרובים במקביל למעורבותה של המשטרה “.

מועד ההורים בבית הספר נמסר ל’פתח תקוואי’: ועד ההורים. מדובר במקרה חמור שהתרחש על ידי מורה שלא מצוות בית החינוך בשכבה א’. אנחנו מחנכים את ילדנו לספר ולא להסתיר דברים וגאים שכך עשו ומיד עדכנו את ההורים. ההורים פנו למנהלת בית החינוך שמיד הגישה תלונה במשטרה.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x