מזג האוויר הסוער: ראש העיר פ”ת, רמי גרינברג נותן מענה בשטח

המערכת החורפית שהגיעה לאזורינו, גרמה ללא מעט תקלות במערכת החשמל, הצפות, ופקקי תנועה. ראש העיר פ"ת, רמי גרינבר וסגנו צדוק בן משה יצאו לשטח בגשם השוטף כדי לתת מענה לתושבים. בשעה האחרונה תושבי רחוב עזרא ונחמיה בשכונת עמישב מדווחים על הצפות. צפו בתיעוד

(צילום: מתוך דף הפייסבוק של ראש העיר, רמי גרינברג)

גשמים רבים ירדו ביממה האחרונה בעיר ומטבע הדברים אף גרמו לנזקים לא מעטים בחלק מהשכונות הוותיקות בהן התשתיות לקויות.

הנחלים שילה ומזור עלו על גדותיהם וגרמו להצפות בחלק מהרחובות בשכונות עמישב ויוספטל בעיר. מי שיצאו לשטח לתת מענה לתושבים הם ראש העיר, רמי גרינברג וסגנו צדוק בן משה.

סמוך לשעה אחת בלילה עדכן ראש העיר כתב ראש העיר גרינברג בדף הפייסבוק שלו “אחרי שלוש שעות של עבודה בשטח יחד עם צוותי העירייה החזרנו את המצב לקדמותו. כרגע המים זורמים כסדרם. הטרקטורים עובדים עדיין בשטח. ביובית שאבה את המים מהבתים. אנשי הביטוח של העירייה יצרו קשר עם כל התושבים בשטח להמשך טיפול. ניתן מענה לכל הבעיות.

אני רוצה להודות לעובדי העירייה מהמוקד העירוני, מאגף הרכב מאגף הדרכים והניקוז , אגף הלוגיסטיקה, אגף הרווחה ,השיטור העירוני ולמשטרת פתח תקוה ולאנשי כיבוי והצלה ולכלל עובדי הקבלן שסייעו לנו. מחר בבוקר יתבצע סיור בשטח עם רשות הניקוז בכדי לבצע פעולות נספות כבר במהלך הבוקר כדי למנוע את הישנות ההצפות מנחל מזור שעלה על גדותיו כתוצאה מהמשקעים הגדולים שירדו- מדובר ב 80 מ”מ גשם בפרק זמן קצר.”

הבוקר (ו’) בעקבות קריסת מערכת החשמל הרמזורים בצומת אם המושבות חדלו מלפעול, ראש העיר פ”ת, רמי גרינברג הגיע אל השטח וכיוון בעצמו את התנועה.

בשעה האחרונה (13:30) דיווחו תושבי רחוב עזרא ונחמיה בעמישב כי הרחוב חסום על ידי המשטרה בגלל סתימה בניקוז ואין מעבר גם לדיירי השכונה מלבד אוטובוסים.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x