צילום: דנה כספי

מזל טוב: הפורום הדתי לאומי בפתח תקווה חגג 5

ביום שני האחרון האחרון, חגג הפורום הדתי לאומי 5 שנות קיום, כשבמרכז החגיגות התקיימה הופעה מיוחדת של הזמר דני רובס במועדון הגולה.

הצגת תכלית כשלאירוע התקבצו ובאו כ 250 חברים וחברות מהציונות הדתית מכל רחבי העיר וביניהם נציגי קהילות מרכזיות, נציגי ועדי הורים, נציגי שכונות ובעיקר אנשים שמאמינים בפורום הדתי לאומי כפורום היחידי שמייצג אותם.

את הערב פתח עו”ד צביקה וישנגרד בדברי תודה וברכה לראש העיר רמי גרינברג ולסגן ראש העיר איציק דיעי שמכהן גם כנשיא הפורום על כל הליווי והסיוע. כמו כן הודה וישנגרד למנהל האגף הפורש שמואל זלצר ולאגף עצמו, בראשותה של גילה בן נאים, שסייע בקיום הערב הזה.

לאחריו עלה סגן ראש העיר איציק דיעי לברך את הנוכחים והבטיח שאירועים אלו יימשכו עוד הרבה שנים, והודה לחברי הפורום הדתי לאומי שעושים את התפקיד בהתנדבות, יוסי יואלמן, צבי בליץ, צביקה וישנגרד, אוהד שגיב, לירז ראש ואור שטיבלמן.

דיעי אמר ל ‘פתח תקווא’י: “הפורום הוקם לפני 5 שנים במטרה לתת מענה תרבותי וקשר עם התושבים מעבר למה שהיה קודם לכן, הן בכמות האירועים, הן בקשר עם הקהילותו הן במתן מענה לציבור יותר צעיר. הפורום הוכיח שהוא מייצג את הציבור הדתי בעיר ואנחנו נמשיך להשקיע בציבור הדתי גם בשנים הבאות”.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x