זירת הרצח - צילום: דוברות מד"א

מזעזע: גל רציחות בפתח תקווה – שני בני אדם נרצחו בתוך שבוע

מדאיג: משהו רע עובר על פתח תקווה בשבועות האחרונים, שני מקרי רצח בתוך פחות משבוע. חבר מועצת העיר רמי גרינברג "האלימות גואה ומתגברת אדרוש לקיים דיון חירום במועצת העיר"

גל אלימות חמור בפתח תקווה: שני מקרי רצח מזעזעים בתוך שבוע. היום (א’) בצהריים גבר בן 41 נדקר למוות על ידי אחיו בן ה-28 בעת שרכב על אופניו.

חובש רפואת חירום במד”א כונן על אופנוע-מד”א דן רוזן שהגיע למקום סיפר: “על המדרכה סמוך לכביש שכב גבר כבן 35 כשהוא סובל מפצעי דקירה בפלג גופו התחתון, התחלתי מיד להעניק לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וחבישות ובסיוע צוותי מד”א הנוספים שהגיעו למקום ביצענו בו פעולות החייאה כשצוות ניידת טיפול נמרץ של מד”א המשיך בפעולות החייאה מתקדמות ופינת אותו לבי”ח בלינסון תוך כדי ביצוע פעולות החייאה כשמצבו מוגדר אנוש.”

המקרה הראשון אירע בליל שישי, כוחות המשטרה הוזעקו לפאב ברחוב ז’בוטינסקי בעיר בעקבות קטטה שפרצה במקום. צעיר בן 27 נדקר למוות בקטטה שפרצה במקום. במהלך הקטטה נפצע אחיו, בן 19, באורח קשה.

דקירה נוספת אירע בשבועות האחרונים, צעיר כבן 16 דקר עובד זר. בימים האחרונים הוא מת מפצעיו.

בעקבות גל האלימות המדאיג שפוקד את העיר, רמי גרינברג חבר מועצת העיר פתח תקווה  אומר “רצח שלישי תוך כמה ימים בפ”ת והאלימות גואה ומתגברת. לא ניתן לעבור על כך לסדר היום. אסור להשלים אם זה כאילו זה מובן מאליו. חייבים לעשות הכל בכדי למנוע את הרצח הבא ואת האלימות שאף אחד לא חסין מפנייה. היום זה ברחוב שלנו, מחר זה השכן שלנו, מחרתיים זה בן המשפחה חס וחלילה.”

בשיחה עם מערכת ‘פתח תקוואי’ אומר גרינברג אדרוש לקיים דיון חירום במועצת העיר בכדי לבחון את כל הדרכים להילחם בתופעת האלימות בעיר.

זירת הרצח - צילום: דוברות מד"א
זירת הרצח – צילום: דוברות מד”א
0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x