מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

מחפשים מלון באילת?

אין כמעט ישראלי שלא היה בחופשה בבית מלון באילת, ואם יש כזה, הוא כנראה פשוט עדיין לא הגיע לזה, כי הוא עדיין תינוק, או רק סיים תהליך עלייה לישראל. אל תדאגו, בסופו של דבר כולנו עוברים שם, לפחות פעם אחת, ורובנו פעמים רבות, כי זו עיר הקיט של ישראל, ובצדק.

אילת מציעה מזג אוויר של חופשה גם בשיא החורף, וים ששומר על טמפרטורה אחידה לכל אורך השנה. החופים מזמינים ונקיים, המדבר משגע וייחודי, הקניונים גדולים ומציעים דילים ללא מע”מ, ויש הכול מהכול. כמות האטרקציות התיירותיות וההפעלות השונות רק עולה משנה לשנה, ובעצם אין מי שיגיע לאילת ולא ימצא לפחות 3 דברים מעניינים לעשות, מעבר לבטן-גב ואוכל טעים.

מה לצפות מהמלון שלכם?

בעוד ששורש המילה מלון היא לון, הרי שהשירות שמציע כל מלון רציני בימינו הוא הרבה מעבר למקום ללון בו. המלונות הנחשבים בעיר מציעים לאורחים שלהם מגוון פעילויות נופש כדי לשפר ולשדרג את רמת החופשה והנופש שלהם:

  • ספא – מילה שהשתרשה בשפה העברית ובתת-המודע הקולקטיבי שלנו בתור משהו שמשדר יוקרה, עונג, שלווה, וחופש. המילים הללו לא סתם התחברו למילה ספא, כי בסופו של דבר, החוויה של הספא מציעה בדיוק את זה. עיסויים מקצועיים מכל הסוגים, סאונה, ג’קוזי, ארומתרפיה, טיפולים קוסמטיים ועוד, כל מלון וסט השירותים שהספא שלו מציע, ואתם נהנים מגישה לחוויה הקלאסית של נופש באילת.
  • בריכה – כל-כך התרגלנו שבמקום שבו אנחנו ישנים במהלך החופשה יהיה גם גוף מים גדול שממתין לנו לטבול בו, עד כי בריכה במלון הפך כמעט למובן מאליו. זה לא היה כך בעבר, וגם היום יש עוד כמה מלונות, לרוב מוטלים ומלונות קטנים, שלא מציעים בריכה לנופשים. המלונות באילת, בטח שהמוצלחים שבהם, מציעים לא רק בריכה אחת, אלא כמה בריכות, כולל הפעלות שונות בבריכה, לכל הגילאים ובכל שעות היום.
  • חדר אוכל מפנק – חדר אוכל ברמה של מלון זה לא בדיוק מה שאתם רגילים מהקיבוץ או מבית הספר. חדרי האוכל של המלונות האילתיים הם ברמה בינלאומית, ומציעים בופה שעומד בקו אחד עם המלונות הגדולים בעולם, עם מאכלים כיד המלך, במגוון, בכמות ובאיכות כאחד.

ומחוץ למלון?

הסקרנות האנושית והצורך במשהו חדש הוא חלק בלתי נפרד מחווית החיים שלנו, וגם בחופשה, בה אנו משחררים מהכול, או לפחות מכמה שיותר, קשה לשחרר את הדחף הזה, לחקור, לצאת, לבדוק ולגלות. מחוץ לאותו מלון באילת מסתתרת עיר, ובה הרבה מאוד מוקדי משיכה. הפעלות ספורטיביות או מסעדות גורמה, חופי ים או חנויות ללא מע”מ, העיר הזו יכולה להעסיק אתכם גם לחופשה ארוכה מאוד.

כל מה שתצטרכו לעשות זה לפנות לקבלה במלון, ולקבל המלצה על מה הכי כדאי כעת, בהתאם לקבוצה, עם או בלי ילדים, לשעה ביום, מה פתוח, מה קרוב, ומה הכי משתלם, ובתוך דקות אחדות תהיו בדרך לאטרקציה המושלמת לכם.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x