מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

מחפשים מתנות לפסח הקרוב? כל הרעיונות מחכים לכם כאן

FREEPIK

פסח או-טו-טו כבר כאן, וזה בדיוק הזמן להתחיל לחשוב על מתנות לפסח הקרוב למארחים שלכם ולכל האנשים היקרים לכם. ממתנות קלאסיות ועד מתנות מיוחדות שיוצאות מהקופסא, איגדנו לכם כמה מהרעיונות הטובים ביותר לפסח הקרוב!

מתנות לפסח שתמיד עושות את העבודה

קלאסיקות הן קלאסיקות מסיבה מסוימת, ויכול להיות שלפסח הקרוב דווקא תבחרו במתנות לפסח שהן אמנם מוכרות ומקובלות, אך תמיד אהובות. מה למשל? הנה כמה אופציות למתנות לפסח שתמיד עושות את העבודה (תוכלו אף לשלב ביניהן כדי ליצור קומבינציות יוקרתיות!):

  • מארז יין – מארז יין יוקרתי הוא מתנה לפסח שקולעת בול, שכן פסח עובד מצוין עם יין טוב. מארזי יין של יינות ישראלים מיקבים מובחרים יכולים לקשט את שולחן החג ולהפוך את החג הקרוב למהנה במיוחד.
  • שוקולדים יוקרתיים – שוקולדים מובחרים ופרלינים איכותיים הם גם מתנה שתמיד עובדת, ומוסיפה טעם מתוק בסוף הארוחה הכבדה.
  • פרחים – פרחים יפים וצבעוניים או עציץ ירוק שיקשטו את שולחן החג ויוסיפו עוד קצת צבע לחג הקרוב יכולים לשמח את העין ולהוות מתנה קלאסית ומוצלחת.
  • פריטי עיצוב לבית ולמטבח – מתנה קלאסית נוספת לחגים היא מתנה הנוגעת לעיצוב הבית והמטבח: פריטים מעוצבים לסלון, מגש מעוצב, סירים, מחבתות, מכשור למטבח וכדומה, יכולים גם הם להוות מתנה מוצלחת ושימושית למארחים שלכם.

כמו כן, גם את המתנות הקלאסיות ניתן לתת עם טוויסט מסוים. למשל, תוכלו להעניק למקבלי המתנה את האופציה לבחור בעצמם את פריטי הריהוט לבית או אפילו להזמין את הפרחים לכשירצו בכך, או, לחילופין, לשלב את המתנה עם אטרקציה – כמו מארז יין לצד ביקור ביקב.

מתנות לחג שיוצאות מהקופסא

אבל אם בא לכם לצאת מהקופסא ולא להעניק את המתנות לחג ה”רגילות”, היום יש המון דרכים לחדש ולהפוך את החג הקרוב למהנה במיוחד. הנה כמה רעיונות שכדאי לכם להכיר:

  • מתנות לחג מלאות אדרנלין – למה לא לצאת בחול המועד הקרוב להרפתקה? מתנות לפסח כמו טיסה בכדור פורח, צניחה חופשית, החלקה על הקרח, רפטינג ומשחקי ניווט יכולות להיות הסיפתח המושלם לאביב!
  • מתנות לחג שמתמקדות בהתחדשות – פסח הוא חג ההתחדשות וההתחלות החדשות, ומתנות לחג יכולות לדבר בדיוק על זה. ביקור בספא מפנק, חופשה חלומית, מארז פיקניק, שיעורי יוגה ואימוני ספורט יכולים לעשות את העבודה!
  • מתנות לפסח שילמדו אתכם דבר או שניים – מעניקים את המתנה לאנשים שתמיד אוהבים ללמוד לעשות דברים חדשים? רכשו עבורם מתנה לחג כמו סדנאות בישול, סדנאות אפייה, סדנאות צורפות, סדנת קוקטיילים ועוד!

התאימו את המתנות לפסח למקבלי המתנה

כשאתם בוחרים מתנות לחג הקרוב, חשבו על מקבלי המתנה: מה הם ישמחו לקבל, מה חסר להם, האם הם יעדיפו פריט יפה לבית או דווקא לצאת החוצה, האם ירצו לקבל בוסט של אדרנלין או לנוח בספא? לפי זה, תוכלו לבחור את המתנה המושלמת, שתוכלו לתזמן בדיוק לערב החג!

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x