מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

מחפשים מתנה עם חריטה? האפשרויות המומלצות ביותר

תמונה: pixabay

מתנה היא אחת ההמצאות המוצלחות ביותר של המין האנושי. הרצון והמוכנות לתת משהו למישהו אחר הם אחד המרכיבים החשובים ביכולת של בני אדם לטוות רשתות של קשרים מסוגים שונים ולשתף פעולה – ואולי אפילו אחד מ”סודות” ההצלחה של מין שאינו חזק פיזית במיוחד, לא מהיר במיוחד, לא יודע לעוף ועם עוד מגבלות פיזיות ובכל זאת שולט בעולם ביד רמה.

אם מתנה היא קונספט מבורך, מתנה עם חריטה היא כבר אופציה מוצלחת במיוחד. הסיבה לכך היא שהחריטה מוסיפה ייחודיות ומבע אישי – ולכן מייצרת רגש חזק יותר מהרגיל. כאן בעמוד תמצאו המלצות על מספר פריטים שניתן לחרוט עליהם ומתאימים לשמש כמתנות.

סכין שף מובחרת

ישראלים רבים, וגם ישראליות רבות, אוהבים להכין אוכל. זוהי מגמה שהתעצמה מאוד בשנים האחרונות, בין השאר בזכות אינספור התוכניות הקולינריות בטלוויזיה וגם בשל ריבוי חומרי הגלם המעניינים שיש כיום. סכין שף, או ערכת סכינים, היא מתנה מומלצת עבור חובבי הבישול גם מהטעם הפרקטי שהיא מאפשרת להם להביא לידי ביטוי כישורים ויכולות, וגם מפני שהיא מהווה סמל סטטוס. כדאי מאוד להעדיף סכינים של חברות מובילות בתחום כמו Niosteel או ארקוס – משום שהן אלה העמידות ביותר.

בוצ’ר לבשר

עוד מתנה עם חריטה שאפשר להביא לאדם שאוהב את המטבח שלו מאובזר היטב היא קרש חיתוך לבשר. מוצר זה, שמוכר גם בכינוי בוצ’ר (Butcher, כלומר קצב), יכול לשמש גם להגשת המנות המוכנות ובפרט אם הוא מתאפיין בצורה מעניינת ולא מלבן סטנדרטי. מבחינת חומר הגלם שממנו מיוצר הבוצ’ר, ההמלצה היא להעדיף קרשים מעצים קשיחים כמו הסיסם ההודי, האלון האירופאי והאגוז האפריקאי. מאפיינים נוספים שאסור להתפשר עליהם הם היעדר סדקים ונקבוביות כדי שאפשר יהיה להבטיח ניקיון מושלם ומקסימום סטריליות (ללא שאריות זעירות של בשר שמושכות אליהן חיידקים וחרקים), ותעלת ניקוז היקפית שאליה יזרמו הנוזלים שניגרים כשחותכים בבשר.

זיפו

זיפו הוא פריט בעל תכונות מרשימות רבות: המראה שלו מהודר, העמידות שלו גבוהה (ולמעשה היצרנית של מציתים אלה מעניקה עליהם אחריות לכל החיים), יכולת למלא את ייעודו בכל מקום ובכל תנאי (כולל ברוח חזקה) ובנוסף אי אפשר להתעלם מהעובדה שזיפו – מקורי, כמובן – הוא גם סמל סטטוס. בהתאם זוהי מתנה עם חריטה שמתאימה מאוד למי שזקוק לאמצעי הדלקת אש לעיתים קרובות.

מתנה עם חריטה – דגשים חשובים

כשמחפשים מתנה עם חריטה חשוב מאוד לבחון גם את איכות הפריט עצמו וגם את איכות החריטה. חריטה לא מדויקת או כזו שלא תישמר היטב לשנים רבות הופכת את המתנה ממחווה מרגשת למוצר שנראה זול, לא מושקע ואפילו מזלזל. כמו כל מתנה בעיצוב אישי לגבר או לאישה, חשוב מאוד לתכנן היטב את המסר, כלומר את הטקסט שייחרט על הזיפו, הבוצ’ר או סכין השף – כדי שיעביר באופן המדויק ביותר את הרגשות כלפי מקבל או מקבלת המתנה.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x