קוסמטיקה היא לא משחק ילדים. כשאנו מגיעים לטפל בגוף שלנו, דרוש טיפול מקצועי אצל בעלי הניסיון והוותק הגדולים ביותר. לעתים חוסר הניסיון מביא עמו תוצאות עגומות. שכן קוסמטיקה דורשת הבנה מרבית בשלל תחומים, שרק התנסות בפועל עם כל סוגי הטיפולים יכולה להניב את התוצאה הרצויה והמיטבית. בהקשר הזה, מצאנו את בעלת הוותק הגדולה ביותר בעיר ואחת מהקוסמטיקאיות המוכרות בענף הקוסמטיקה הפרא רפואית, מזל מליחי.

מזל מתמחה בקוסמטיקה פרא רפואית כבר קרוב ל50 שנה והקימה את מכון היופי הראשון כאן בפתח תקווה. מזל מעניקה שירותים נרחבים, הכוללים הסרת נגעים קוסמטיים, איפור קבוע, הרמת גבות ללא ניתוח פלסטי ועוד סוגי טיפולים רבים על פי בקשת הלקוחות שעליהם עוד נרחיב.

“כשתחום הקוסמטיקה בארץ היה עוד לא מספיק מפותח, אני ושותפתי הקמנו ברחוב חובבי ציון את אחד מהמכוני היופי המתקדמים ביותר, עם מכשור מאוד מקצועי וסטנדרט שירות שטרם נראה כמותו”, אומרת מזל מליחי למערכת פתח תקוואי. “מאז קהל הלקוחות רק הלך וגדל ויש לקוחות קבועים שמגיעים אלי כבר מאז ועד היום”.

מאז, המכון של מזל ושותפתה עבר מספר גלגולים, כשהן תמיד יודעות איך לשדרג את העסק ולהקדים את השלב הבא בעולם הקוסמטיקה. באחד מגלגוליו שכן המכון ברחוב הרצל והיה בנוי כמעין טירה מפוארת. המקום היה מוכר לכל תושבי העיר שהתדפקו בהמוניהם על דלתות המכון המרשים. שמו אגב היה – ארמון ליופי.

לאחר שנות עשייה רבות של עבודה אינטנסיבית, מנהלת היום מזל את המכון באופן עצמאי, אישי וצנוע. בסלון מעוצב ונאה, מקבלת את פני לקוחותיה ונותנת להם את מיטב השירות, כשהוא מלווה בתחושת פרטיות שלא קיימת במכוני יופי רגילים הנמצאים לרוב באמצע רחובות הומי אדם.
“אצלי הלקוחות מרגישים תחושת ביטחון. גם מבחינת השירות האישי והפרטי שמלווה בהמון שנות ניסיון ברוכות וגם, מבחינת התוצאות. קיבלתי בחיי אינספור ביקורות חיוביות מלקוחות שההבדל בין איך שהם נכנסו לאיך שיצאו, היה שמים וארץ.” אומרת לנו מזל.

הניסיון העשיר של מזל, נותן לה את הידע לטפל בהיקף רחב של סוגי טיפולים. “אני מטפלת בשיטה מיוחדת של קוסמטיקה פרא רפואית ואיתה אני נוגעת כמעט בכל התחומים. אם זה לייזר להסרת שיער, הסרת קעקועים, טיפולי אקנה, אנטי אייג’ינג ועוד. חשוב לציין שאני גם מטפלת בהסרת כל סוגי נגעי עור הקוסמטיים והתוצאות מרשימות למדי. אחרי טיפול יסודי וממוקד, הגוף יוצא חדש ונקי ללא זכר מהנגעים שהיו”.

מזל מליחי מתפנה ללקוחה שבדיוק מגיעה ולסיום השיחה מפטירה במשפט שמסכם את כל הנאמר, “בקיצור, אני יכולה להגיד לך דבר אחד. הלקוחות שמגיעים לכאן מרגישים שהם בידיים בטוחות”.

כתובת: איכילוב 6
טלפון: 050-4203321

אתר אינטרנט>> 

לדף הפייסבוק שלנו>>

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה
Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x