מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

מחשבון קרן השתלמות – פורטל הביטוחים של ישראל

בפורטל הביטוחים הגדול בישראל תקבלו את כל המידע על ביטוחים קרן השתלמות, קרנות פנסיה, קופות גמל ועוד! כמה עולה להפקיד, כמה דמי ניהול משלמים וכדומה. תוכלו להיעזר בכלי מחשבון קרן השתלמות לחישוב הסכום שישוחרר לכם בתום התקופה לפי סכום ההפקדה החודשי שתעבירו לקרן וכך לחשב את התשואה פוטנציאלית המשוערת ואת סכום הכסף שישוחרר עבורכם בתום התקופה. מחשבון קרן השתלמות הוא כלי חינמי שלחברות הביטוח ומנהלות קרנות ההשתלמות מספקות לאזרח כדי לחשב נתונים שונים לגביי הקרן. מחשבון קרן השתלמות ומחשבוני מידע נוספים בפורטל הביטוחים הגדול בישראל יתנו לכם מושג כמה עולה כל תוכנית חיסכון והשקעה וכמה כסף יהיה לכם בתום תקופת ההשקעה. בעזרת מחשבון קרן השתלמות תבינו מי החברות המשתלמות ביותר לפתיחת קרן השתלמות!

איזה נתונים צריך להזין – מחשבון קרן השתלמות

מחשבון קרן השתלמות יבקש מכם בדרך כלל להזין את סכום ההפקדה החודשית של העובד ואת סכום ההפקדה החודשית של המעביד. עוד תצטרכו להזין במחשבון קרן השתלמות את הריבית השנתית הצפויה באחוזים ולאחר מכן תוכלו לדעת מה הרווח שיהיה לכם מהפקדה בקרן ההשתלמות!

פורטל הביטוחים הגדול בישראל – כמה מעביד מפקיד לקרן השתלמות

מחשבון קרן השתלמות לא יעזור לכם אם לא תדעו את הסכומים או האחוזים המדויקים של ההפקדה על ידכם ועל ידי המעביד שלכם במקום העובדה. העובד עצמו בדרך כלל נוהג להפקיד כ-2.5% מהמשכורת ואילו המעביד מעביר בין 5 ל- 7 וחצי אחוזים, כלומר יחס של 1:2 או 1:3 כאשר המעביד מפקיד יותר! היתרון של פתיחת קרן השתלמות והפקדה חודשית קבועה בקרן השתלמות הוא גם חיסכון והשקעה וגם הטבת מס הניתנת לכל מי שפותח קרן השתלמות ומפקיד בה.

חשוב לדעת: הפקדה עד סכום של כ-19 אלף שקלים בשנה בקרן השתלמות פטורה ממס!

למדו עוד על ביטוחים קרן השתלמות, קרן פנסיה וקופות גמל בפורטל הביטוחים הגדול בישראל – הפורטל מס’ 1 בכל נוגע להצעות משתלמות של ביטוחי חיים, בריאות, משכנתא, דירה, רכב ועוד!

רוצים דמי ניהול זולים יותר? פורטל הביטוחים הגדול בישראל מספק לכם את כל המידע כולל מנוע השוואת מחירים ומחשבוני מידע עבור כל אפיקי ההשקעה והחיסכון הקיימים כך שתוכלו להשוות ולבחור את ההצעות הטובות ביותר של החברות הטובות ביותר בכל אפיק השקעה וחיסכון קיים!

מחשבון קרן השתלמות הוא רק כלי טכני לחישוב אחוזים וריביות אבל מחשבון קרן השתלמות הוא לא העיקר. מה העיקר? העיקר זה לבחור את החברה שנותנת לכם את התמורה הטובה ביותר עבור הכסף שלכם! זכרו: הכספים שאתם מפקידים בקרנות ההשתלמות, בקרנות הפנסיה ובקופות הגמל, הם הכספים אותם משקיעים וממנפים אותן חברות. בלי הכסף שלכם לא היה להן הון עצמי להשקיע את הכסף. אפשר להתמקח עם חברות הביטוח וחברות ההשקעות הללו ולא לקחת כמובן מאליו את התעריפים, העמלות ודמי הניהול שהן מבקשות. מחשבון קרן השתלמות לא יספק לכם הסברים במקרה שהקרן לא משיגה תוצאות וחשוב להבין שבהשקעה לטווח ארוך או בינוני כל חצי אחוז קובע ולכן מציאת מסלולי ההשקעה והחיסכון הטובים ביותר במכשירים האלה חשובה על מנת להוזיל את התשלום שלכם לאורך זמן!

פורטל הביטוחים הגדול בישראל – מחשבון קרן השתלמות

למדו איך להוזיל את עלויות דמי הניהול והעמלות הנגבות מכם על ידי חברות הביטוח וחברות ההשקעה בקופות הגמל בפורטל הביטוחים של ישראל! חיסכון והשקעה לטווח ארוך ובינוני זה דבר מצוין שכולנו מחויבים אליו על פי חוק דרך הפקדה לקרן הפנסיה. עד 2017 רק שכירים היו מחויבים להפריש כספים לקרן פנסיה כשגם המעסיק מפריש עבור העובד כסף כל חודש. החל משנה זו גם עצמאים מחויבים לפתוח קרן פנסיה ולהעביר אליה כספים כל חודש! מסלולי ברירות המחדל הוצעו לציבור ובמסגרת הרפורמה בחוק יצרו חברות ההשקעה מסלולים עם דמי ניהול מופחתים עבור קרנות הפנסיה המאפשרות לכל אחר להתנייד בקלות בין הקרנות ולשלם מעט דמי ניהול בהשוואה למה שהיה נהוג פעם.

היום רוב הציבור מסתפק בקרן הפנסיה שלו אך עובדי ציבור, עובדי הוראה וכדומה נהנים בנוסף גם ממסלולי השקעה וחיסכון נוספים כמו קרן השתלמות, קופת גמל וביטוחי מנהלים שהם אפיקי רשות שרבים בסקטור העסקי והפרטי מנצלים גם כן מכיוון שהם מעניקים הטבות מס ומאפשרים לכסף לצמוח ולא לאבד מערכו כפי שקורה לו כאשר הוא סתם יושב בחשבון העובר ושב בבנק.

מדוע? כיוון שהריבית בבנק היום על הכספים הנמצאים בחשבון העובר ושב נמוכה מאוד וכאשר האינפלציה עולה ערך הכסף יורד! כך יכול להיווצר מצב שאם יש לכם 100 אלף שקלים בבנק בחשבון בעובר ושב, בעוד 5 שנים אותם 100 אלף שקלים יכולים להיות שווים רק 98 אלף אם ערך הכסף ירד, כלומר הפסדתם אלפיים שקל!

להשקיע ולחסוך – השקעה בקרנות ההשתלמות וקופות הגמל

על מנת להימנע ממצב של שחיקת הכסף או בזבוזו בצורה חסרת אחריות, נוצרו קופות הגמל להשקעה בהם הכסף שלכם למעשה מושקע על ידי מנהלי הקרנות בשוק ההון ומצליח להשיג תשואה גבוהה בהרבה מזו שתקבלו על הכסף בהפקדות הפשוטות בבנק. יחד עם זאת כאשר הריבית במשק תתחיל לעלות שוב ייתכן ונראה מעבר מאסיבי של כספים חזרה לבנקים מכיוון שהם יאפשרו גם כן לחסוך בצורה טובה אבל עם יותר נזילות ואפשרות משיכה של הכסף למטרת כיסוי מינוס או צריכה פרטית. קיימת למעשה תחרות בין חברות הביטוח וקרנות ההשקעות לבנקים והריבית במשק והאינפלציה ומצב הכלכלה מושפעים אחד מהשני. אתכם זה צריך לעניין רק שורה תחתונה היכן תקבלו יותר עבור הכסף שלכם. החוכמה היא לדעת לזהות את אפיקי ההשקעה והחיסכון הטובים והמשתלמים ביותר!

” בעזרת פורטל הביטוחים הגדול בישראל תוכלו ללמוד את הנושא ולראות בצורה נוחה ומרוכזת מה מציעה כל חברה, היכן תקבלו יותר ואיפה תשלמו פחות!”

גלשו בפורטל הביטוחים הגדול בישראל וקבלו את כל המידע הדרוש על מנת לחסוך כסף ולהשיג תשואות גבוהות יותר עבור הכסף שלכם בטווח הקצר, הבינוני והארוך! איך? על ידי בחירת החברות המציעות את פוליסות הביטוח ומסלולי ההשקעה והחיסכון האטרקטיביים ביותר עם דמי הניהול המופחתים ביותר והתשואות הגבוהות ביותר!

איזה ביטוח כדאי לעשות – פורטל הביטוחים של ישראל

תחום ההתמחות המרכזי של הפורטל הוא עולם הביטוח. אם אתם רוצים להבין באמת מה זה ביטוח חיים, מה זה ביטוח דירה, מה זה ביטוח רכב ועוד, יש לכם בפורטל את כל הכלים ללמוד את הנושא ולהבין בדיוק מה נותנת לכם כל פוליסה כולל האותיות הקטנות. חיסכון והשקעה לטווח ארוך מאפשרים לכם לא רק ליהנות מראש שקט וביטחון כלכלי בעתיד הרחוק אלא גם מהטבות מס ועוד יתרונות כמו לקיחת הלוואה על חשבון קרן הפנסיה בריבית משתלמת למשל, דברים ששווים עבורכם כסף רב אם תדעו איך לנהל את הכסף שלכם באמצעותם!

מזומנים להשאיר פרטים עם כל שאלה ונשמח לענות. להתראות ובהצלחה!

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x