בתמונה: פדופיל שנלכד על ידי המשטרה בפארק יד לבנים בשנת 2017. צילום: משטרת ישראל

מטריד: ילדות הותקפו במרכז פתח תקווה – התוקפים טרם נתפסו

בהמשך לחשיפת 'פתח תקוואי' על מקרה התקיפה בסוף השבוע האחרון, התקבלה פנייה למערכת עם סיפורידומה שהתרחש "התנהלות התוקפים דומה אחת לשנייה באופן מטריד". מספרת אחת האמהות, התוקפים טרם נתפסו. המשטרה: נסיבות התלונה נבדקות

בסוף השבוע האחרון דווח כאן באתר על חשד לתקיפת ילדה במרכז העיר. אמא לילדה שחוותה מקרה דומה, פנתה אלינו ושיתפה אותנו עם אשר אירע לביתה לפני כחודש. “לפני כחודש ביתי עברה אירוע מאוד דומה. התנהלות התוקף כפי שתוארה בכתבה, הייתה מאוד דומה להתנהלות התוקף של ביתי, על אף שעל פי פרטי תיאורו עולה כי מדובר בתוקף אחר”. לדבריה, כבר שבועיים שלא עודכנה המשפחה בנוגע להתקדמות בזיהוי התוקף וכי הוא טרם נתפס.

גם לגבי מקרה התקיפה האחרון המצב דומה. החלו מספר הליכים פורמליים לקראת זיהוי ולכידת התוקף, אך התוקף עדיין מסתובב חופשי. לדברי האמא, מנהלת בית הספר בו לומדת הילדה, סיפרה לה כי בעקבות המקרה פנו אליה אמהות נוספות ושיתפו אותה במקרים חמורים גם כן שעברנו ילדותיהם. וכי קיבלה מידע בעקבות תקיפת ביתה על שני מקרים נוספים של תקיפת ילדות בשכונת ‘כפר אברהם’ בעיר.

מהמשטרה נמסר למערכת’פתח תקוואי’: נסיבות האירוע נבדקות.

מערכת ‘פתח תקוואי’ מזכירה שוב כי בידיכם למנוע הישנות של מקרים דומים וגרימת טראומה רבת שנים בעקבות זאת. חשובה שימת לב מרבית להתנהגות חריגה מצדם של עוברי אורח, או של ילד או ילדה המנסים לעורר את תשומת לבכם. אם הבחנתם בהתנהלות שנראית לכם לא תקינה, או ידוע לכם על תקיפה אנא חייגו ללא היסוס למוקד 100 של המשטרה והגישו תלונה בכדי לקדם את תפיסתם של פדופילים בעיר.

מה תענו לילדכם על שאלותיהם בעקבות מקרה התקיפה שאירע אתמול?

הורים שמרו על ילדכם: תקיפת ילדה במרכז פתח תקווה

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x