צילום: pixabay

מיוחד: אינטרנט אלחוטי חופשי בפתח תקווה

ראש העיר רמי גרינברג מקדם מהלך של הפיכת פתח תקווה לעיר חכמה, במסגרתו יינתן WiFi חופשי ברחובות ובפארקים ברחבי העיר. כעת החל פיילוט בשישה מוקדים מרכזיים

פתח תקוה בדרך להיות עיר חכמה: ראש העיר רמי גרינברג החל בתהליך הפיכת העיר לחכמה, וכחלק מזה, יינתן אינטרנט אלחוטי חינם במוקדים עירוניים רבים.

כעת, החלו עבודות תשתית למתן האינטרנט בפארק הגדול, מסביב לאגם, בנווה גן (צפון), בלב סביונים, ובהדר גנים – נחלים, זאת בהמשך למתן אינטרנט אלחוטי חינם כיום סביב כיכר המייסדים במרכז העיר.

רישות העיר באינטרנט חינם הינו פיילוט ולאחר שיושלמו העבודות לששת המקומות המוזכרים לעיל, ייבחן המהלך. מבחינת התקדמות העבודות, למעשה התשתית מוכנה ועד הקיץ יחוברו כל המקומות לספקים והאינטרנט יתחיל לפעול בהם.
הרעיון שעומד מאחורי מתן האינטרנט דווקא במקומות אלו הוא העובדה כי במקומות אלו יש יותר צורך בכך, מכיוון שבהם שאנשים יושבים ומבלים.

ראש העיר רמי גרינברג ברך ואמר “מעבר לבנייה, התחדשות עירונית, תרבות ודאגה לחזות העיר, גם הפנאי של התושבים חשוב ואין סיבה כיום לא להנגיש עבורם אינטרנט במרחב הציבורי, שירות שנחשב היום בסיסי בכל עיר גדולה בעולם. אנחנו עם הפנים לתושב ועל כן נמשיך לפעול למענו ולמען רווחתו”.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אור
5 years ago

תודה על הרצון לקדם יחד עם זאת בבקשה ממך אל תעשה וואיי פאי זה לא בריא , מסרטן, צולה את המוח.
משום מה זה מרגיש שאתה עושה תהליכים להיות קול. אתה רוצה קול תקדם את פתח תקווה לירוקה יותר , תחזיר את השמירה למתחמי הגנים הגדולים, תתחזק את האגם, תעשה פינות חמד ירוקות וטבעיות לילדים לא חסר מה לעשות חוץ מוואיפאי

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

1
0
Would love your thoughts, please comment.x