מיוחד: הפרס לספרות תורנית לזכרו של רב העיר הספרדי הרב משה מלכה זצ”ל

השנה יציינו 20 שנה לפטירתו של הרב מלכה , לדברי משה פלדמר יו"ר הועדה " השנה החלטנו לעודד בני נוער ולאפשר להם להצטרף למיזם זה ע"י כתיבת חיבורים תורניים במורשתו של הרב מלכה זצ"ל ובדרך זו להכיר וללמוד על פועלו ותרומתו "

הפרס לספרות תורנית תשע”ז: באגף לתרבות תורנית בראשותם של חבר מועצת העיר משה פלדמר ובניהולו של שמואל זלצר, הוחלט להמשיך את המפעל הייחודי לעידוד הכתיבה והיצירה התורנית בקרב תושבי העיר.

מדובר בהנצחת זכרו ופועלו של מי שהיה הרב הראשי הספרדי הרב משה מלכה זצ”ל.

בועדת הפרס העירונית חברים הרב פרופ’ משה עמר הרב שמואל קראוטהמר, ד”ר אפרים יצחקי, ד”ר יעקב חבה .מזכיר הועדה שמואל זלצר ויו”ר הועדה חבר מועצת העיר משה פלדמר .

בימים אלה מפרסמת הועדה את מועדי ההגשה לעבודות אשר מביניהם יחרו החיבורים המצטיינים אשר יזכו את מחבריהם בפרסים כספיים ותעודות הוקרה אשר ינתנו בטקס שיערך לקראת יום הזיכרון לפטירתו של הרב מלכה זצ”ל.

השנה יציינו 20 שנה לפטירתו של הרב מלכה , לדברי משה פלדמר יו”ר הועדה ” השנה החלטנו לעודד בני נוער ולאפשר להם להצטרף למיזם זה ע”י כתיבת חיבורים תורניים במורשתו של הרב מלכה זצ”ל ובדרך זו להכיר וללמוד על פועלו ותרומתו ”

בקרוב יועברו הקריטריונים לכתיבת העבודות להנהלות הישיבות התיכוניות ולאולפנות על מנת שאילו יעודדו את התלמידים לקחת חלק במיזם זה .

המועד האחרון להגשת הספרים לועדה הוא חודש חשוון תשע”ז. לתקנון הפרס לחצו כאן

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x