ילדי גני מעיין החינוך התורני בפ"ת בשיעור בגן המדעי

מי היא הרשת בפתח תקווה שמלמדת מדע וטכנולוגיה בגני הילדים?

כמידי שנה, החלו ילדי גני מעיין החינוך התורני בפתח תקווה את הביקורים הסדרים במרכז  המדעי, במסגרתם יקבלו ילדי גני הרשת, באופן בלעדי, ערך מוסף בלימוד מדעים בצורה חווייתית. מדי שנה עוברים כ 800 ילדים של גני הרשת במרכז המדעי וזוהי השנה ה 12 לפעילותו המוצלחת של המרכז

הילד שלכם בין ה 4 כבר יודע איך עובד החשמל? יש ילדים שכבר יודעים ואף יותר.. לימוד מדעים לגיל הרך הוא דבר שבשגרה ברשת גני מעיין החינוך התורני בעיר. לרשת גני הילדים של מעיין החינוך התורני בפתח תקווה קיים ‘מרכז מדעי’ בשכונת אם המושבות אשר אותו פוקדים כל גני רשת מעיין החינוך התורני בגילאי 4-5 – כחלק מתהליך משלים של למידה מעשית וחוויתית של לימוד המדעים.  המרכז מאובזר במייטב הציוד הטכנולוגי המתקדם ובחומרי העשרה ולמידה מגוונים ומרתקים הכוללים תחנת צפייה, תחנת שמע וסיפור ותחנת התנסות ומשחק.

בכל שנה נבחר במרכז המדעי, נושא שנתי מרכזי והוא מחולק לתתי יחידות. הנושא השנה שנבחר הוא “נחזור במבט לאחור” ובו יילמדו נושאי התקשורת, האלקטרוניקה, הדפוס, התחבורה, הרפואה והחשמל.

פתיחת תהליך הלימוד ביחידה, נעשית על ידי מדריכת המרכז , כשהיא מבקרת בכל גן ומלמדת את יחידת הלימוד החדשה בצוותא עם הילדים. הגננת מקבלת חומר לחזרה על הנלמד כמו מערכי שיעור ועזרי למידה. הילדים מקבלים ‘משימת בית’ לעשייה והכנה יחד עם הורים בבית, כך שגם הילד וגם ההורים זוכים לזמן איכות משותף וחוויתי.

לאחר כחודש בו החומר נלמד הייטב ע”י הילדים , מגיעים הגנים השונים למרכז , המדריכה עוברת עם הילדים על הנלמד בגן , מתרשמת מביצועי הילדים והידע הנרכש ומעניקה פידבקים לתוצרי המשימה המשותפת בבית. לאחר מכן, היא מרחיבה ע”י העשרה נוספת וחוויתית במיוחד, בעזרת לומדות מחשב, ניסויים, הפעלות ועוד.

גב’ רות אזולאי מנהלת גני הילדים ברשת מעיין החינוך התורני: “במסגרת הפרויקט לומדים הילדים נושאים מדעיים, בצורה חווייתית ומהנה המפשיטה להם את החומר המורכב ומתאימה אותו לגילם. לימוד מדע בגיל צעיר כל כך, מעשיר את ידיעות הילדים במגוון תחומים, מפתח את יכולותיהם ומעודד בהם מוטיבציה לחקור ולהתנסות. חשוב לציין שהמרכז המדעי של רשת מעין החינוך התורני הוא היחיד בעיר פת ופועל כבר 12 שנה בהצלחה מרובה”

צפו בפעילות המרכז המדעי לגיל הרך של גני הילדים של רשת מעיין החינוך התורני פתח תקווה

ראש העיר, רמי גרינברג, מ”מ ראש העיר אוריאל בוסו, והרב יוסי בוסו מנכ”ל מעיין החינוך התורני פ”ת בסיור במרכז המדעי לפני כשנה

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x