מי תהיה נשיאת ארגון המתנדבים בקדנציה של רמי גרינברג?

מקובל שאשת ראש העיר היא זו שנושאת בתפקיד נשיאת ארגון המתנדבים, אלא שראש העיר הנבחר שלנו רמי גרינברג לבנתיים רווק. אז מי תיבחר הפעם לתפקיד? מוזמנים להציע שמות בתגובות

עם בחירתו של רמי גרינברג לראשות העיר, לא רק הרכבת הקואליציה מעניינת הפעם, אלא גם תפקיד נשיאת ארגון המתנדבים בעיר. מדובר בתפקיד של כבוד ובו מעורבות רבה בתחום ההתנדבות בעיר.

מקובל שמי שנושאת את התפקיד היא אשת ראש העיר, כך היה אצל גיורא לב, רעייתו הגב’ עדנה נשאה בתפקיד, בתקופת כהונתו של איציק אוחיון שימשה בתפקיד הגב’ דליה אוחיון, ובקדנציה האחרונה בכהונתו של ראש העיר לשעבר, איציק ברוורמן כהנה בתפקיד נשיאת ארגון המתנדבים בעיר הגב’ דפנה ברוורמן.

השאלה הגדולה כעת היא, מה עושים כאשר ראש העיר רווק. מי אמורה להיות נשיאת ארגון המתנדבים? לכאורה ראש העיר, רמי גרינברג יוכל למנות לתפקיד מישהי שלדעתו ראויה לתפקיד.

חשוב לציין כי עם בחירותו של גרינברג לתפקיד היו שקראו לו למנות את הגב’ דליה אוחיון, רעיית ראש העיר פ”ת לשעבר, איציק אוחיון אשר שימשה כבר בתפקיד בהצלחה ובאהדה רבה. אך ככל הידוע, גרינברג טרם הודיע מי תהיה האישה שתישא בתפקיד וב’מלאבס’ דווח כי דליה אוחיון צפויה להתמנות לתפקיד יו”ר היכל התרבות בעיר.

רק בימים האחרונים, הודיע ראש העיר פ”ת, רמי גרינברג על קריאת שמו של הפארק הגדול בעיר על שמו של ראש העיר לשעבר איציק אוחיון.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

7 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Anonymous
5 years ago

דליה אוחיון אשר כיהנה בתפקיד זה ראויה להמשיך בהנחה שעשתה אותו כראוי.
לגבי היכל התרבות, אם אין מניעה שתבצע את שני התפקידים, כל שנותר הוא לאחל לה הצלחה!

אמיר דקל
5 years ago

דליה אוחיון או מוניקה כהן, שתי נשים שיכולות לבצע את התפקיד על הצד הטוב ביותר.

יעל
5 years ago

אורטל שוקרון, סגנית מנהלת בית ספר אורי אורבך. כאמא לשני ילדים התחנכים אצלה, אין דוגמה חינוכית, ערכית ומובילה ממנה לשאת בתפקיד התנדבותי זה. היא תסחוף אחריה את כלל הקהלים והקהילות ותהפוך את פתח תקווה למספר אחד בהתנדבות.

ירון
5 years ago

אכן, רק אורטל שוקרון

יפעת
5 years ago

וואלה, איך לא חשבו על זה קודם? אין על אורטל שוקרון!

שלומי
5 years ago

מהכרותי את אורטל היא דמות, דוגמא ומופת והלוואי ונזכה לראותה בתפקיד חשוב זה.

יפעת
5 years ago

מסכימה לגבי אורטל שוקרון. בהחלט היחידה שמתאימה.

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

7
0
Would love your thoughts, please comment.x