מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

מכירת זהב משומש – מה חשוב לדעת לפני שמוכרים

תמונה: pixabay

בעתים דוחקות כמו אלו כולנו זקוקים למזומן באופן שוטף על מנת שזה יוכל לסייע לנו לכסות את ההוצאות על חינוך הילדים, על מזון, המיסים, הוצאות הרכב ואפילו התחביבים שאנחנו מטפחים בעמל רב כל כך.

למרבה הצער, לא תמיד הבנקים מאשרים את הבקשות להלוואות או להעמדת סכומי מזומן בהתאם לצרכים משתנים של הלקוח. עם זאת, דרישות השוק ההולכות ונעשות כבדות, תקופות של אבטלה, עלייה ביוקר המחייה וכן עול החיים הכללי – כל אלו יכולים להערים קשיים לא מעטים על מעמד הביניים.

רבים מחפשים אחר עבודה שנייה, יש מי שמושך כספים מחסכונות ישנים, יש מי שנעזר בהורים – כאשר כל אחד מהאפיקים הללו משמש אפיק נוח המעניק למשתמשים בו עוד קצת אוויר לנשימה במציאות בה התשלומים רק הולכים ומתרבים.

האופציה הזמינה ביותר

מה עושים כשאין הורים שיכולים לתמוך וההוצאות הולכות ומתרבות? מכירת זהב משומש הינה בין האפשרויות ההולכות ונעשות יותר ויותר רלוונטיות עבור רבים המבקשים לעצמם את האפשרות לסיים את החודש בכבוד וללא יותר מדי כאבי ראש על עבודות מזדמנות ושעות אל תוך הלילה כדי להשלים הכנסה.

האפשרות של מכירת זהב משומש הופכת להיות יותר ויותר פופולארית עבור רבים המעוניינים לקחת חלק פעיל בשינוי של תזרים המזומנים שלהם ובאי תלות בהלוואות של הבנק. משכונאי בעל ניסיון יוכל להדריך אתכם לגבי האופן המשתלם ביותר בו תוכלו ליהנות מקבלת מזומן תמורת מכירת זהב משומש במחירים אטרקטיביים עבורכם ועבור הקונים.

לחילופין, באמצעות השירותים של משכון הזהב שברשותכם תוכלו ליהנות מהלוואה שתינתן על ידי אדם בקיא בתחום ובכך – לקבל סכום כסף נאה תמורת הפקדת תכשיטים או זהב שיש ברשותכם ואינכם משתמשים בו. התמורה היא כמובן יותר אוויר לנשימה במהלך החודש, כאשר את הזהב תוכלו לקבל בחזרה כאשר תסיימו לפדות את ההלוואה.

ההלוואה הניתנת תמורת הפקדת זהב משומש או לחלופין – מכירת זהב משומש וקבלת תמורה חלקית על הפקדתו, הינה בתנאים משתנים על פי המשכונאי המעניק את ההלוואה. משום שהתנאים משתנים יהיה כדאי וחשוב לבדוק מבעוד מועד מה הם התנאים הרלוונטיים הנדרשים לכם על מנת לקבל את ההון שאתם מחפשים וצריכים לו כרגע כדי לסיים את החודש בכבוד ולהשלים את כל התשלומים וההוצאות שלכם.

מי שכבר התנסה בעבר בהפקדת זהב או מכירת זהב משומש יודע כי מחירי הזהב יכולים להשתנות מעת לעת ולפיכך, רגע לפני מכירת הזהב חשוב לוודא היטב מה הם המחירים הרלוונטיים ובאיזה מחיר תוכלו למכור את הזהב שלכם אצל המשכונאי.

כיצד יודעים להעריך מכירת זהב משומש?

משקל – זהב נמדד בגרמים. לפיכך, לפני שאתם ממשכנים את הזהב שלכם או מוכרים אותו – חשוב למדוד את משקלו כך שתוכלו לדעת טוב יותר את מחירו.

טוהר – מידת הטוהר של הזהב נמדדת בקראט. אחוזי הקראט בזהב ישפיעו על מחירו.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x