מלחמה על הבית: ועד הפעולה נגד מתחם סירקין בפ”ת התכנס הערב לדיון חירום

ישראל פרידמן, חבר הנהלת העיר ומחזיק תיק התנועה והבטיחות בדרכים ל'פתח תקוואי' "כל חברי מועצת העיר מגויסים למשימה ופועלים מול כל משרדי הממשלה הרלוונטיים כדי שיתכננו את המתחם במינימום פגיעה בתושבי העיר"

כחלק מהמאבק, יתקיים הערב (ג’) בשעה 20:00 כנס מרכזי באולפנת הדר גנים שברחוב בן אליעזר (מתחם נחלים). בכנס ישטחו חברי מטה המאבק את פרטי התוכנית באמצעות מצגת והסברים נלווים, ותינתן אפשרות למשתתפים להעלות שאלות ורעיונות לביצוע.

הכנס מאורגן על ידי גילה בן נאים יו”ר ועד הדר גנים, ואודי ויזנר חבר מועצת העיר לשעבר. ראש העיר פתח תקווה איציק ברוורמן ישתתף אף הוא בכנס יחד עם בכירי העירייה.

כזכור, בישיבת וועדת התכנון והבניה המחוזית תקף ראש העיר בחריפות רבה את התוכנית ודרש לשנות אותה מהיסוד. מהנדסת העיר חוה ארליך טענה אף היא בישיבה הנל כי העיר כולה תקרוס אם המתווה שהוצג יאושר.

ישראל פרידמן, חבר הנהלת העיר ומחזיק תיק התנועה והבטיחות בדרכים אומר ל’פתח תקוואי’ כי “כל חברי מועצת העיר מגויסים למשימה ופועלים  מול כל משרדי הממשלה הרלוונטיים כדי שיתכננו את המתחם במינימום פגיעה בתושבי העיר, באיכות החיים ובאיכות הסביבה ואנו דורשים להסדיר את פתרונות התחבורה לפני יסודות הבניין הראשון, במקביל הועדה לתכנון ובניה דרשה יחס הולם של מרכזי תעסוקה ומסחר במתחם לצד פארקים ירוקים לתועלת כלל תושבי העיר”
 

ירון קדושים יו”ר ועד הפעולה גני הדר, קורא לכל אחד ואחד מתושבי הדר גנים להשתתף בכנס “זו ממש מלחמה על הבית. אם לא נילחם, שנתיים שלוש מהיום החיים של כולנו יהפכו לגיהנום. לא נוכל לצאת מהבית לשום מקום. כבר היום הפקקים בכבישי 40, 471, 5 וראש העין אלעד (433) מורגשים מאוד והתנועה שם סתומה. זה הזמן לשנות. וזה תלוי בנו. בכל אחד ואחד מאיתנו”

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
קופיקו החלבן
7 years ago

ומי יקבל את השוחד אם לא יבנו את מתחם סירקין?

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

1
0
Would love your thoughts, please comment.x