“ממעמקים קראתיך”: תלמידי השלוחה החרדית קידום נוער היל”ה השתתפו בקורס צלילה

בשבוע שעבר יצאו תלמידי השלוחה החרדית - קידום נוער היל"ה פתח תקוה, לקורס צלילה שנמשך שלושה ימים באילת, זאת לאחר שהשתתפו בקורס ההכנה ולמדו את התיאוריה לצלילה ואימונים בבריכה

מדובר בקורס משמעותי עבור הנערים, המקנה להם מיומנויות וכישורי חיים, אחריות ובגרות לצד משמעת אישית גבוהה. התלמידים מפתחים חוסן אישי וביטחון עצמי ובתהליך הלמידה והאימון עובדים על יכולת קבלת החלטות במצבי לחץ ובמצבי שגרה. הקורס כלל גם פעילות ערכית מאתגרת ומהנה שהותירה בהם רושם פנימי עמוק.

במהלך הקורס נערכה למידה ופעילות מניעה בנושא השימוש באלכוהול ובחומרים מסוכנים. הנערים למדו על הסכנות הפיזיולוגיות והנפשיות הטמונות בחומרים אלו. כמו כן נחשפו הנערים לעולם התת ימי וערכו סדנה במצפה התת ימי לשמירה על ערכי הטבע והיצורים התת ימיים. הקורס לווה באנשי מקצוע עם חשיבה על תכנים ומקומות פעילות המאפשרים שמירה על צביון שומרי תורה ומצוות.

הורי הנערים הודו לצוות המסור של השלוחה לר’ משה כנפו – עו”ס מנהל השלוחה, ולנורית טיבי מנהלת האגף לטיפול בפרט, במינהל החינוך, ולרחל פומרצ’יק מהרשות למלחמה בסמים ובאלכוהול אשר סייעה בגיוס המשאבים למימון הקורס.


0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x