מסיבת חומש לילדי כיתה א’ במוסדות ‘פרי מגדים’ בשכונת גני הדר פתח תקווה

מסיבת החומש היתה בסימן העלאת זכרו הטהור של מרן הרב שטיינמן שחלק מילדי הכיתה זכו שיהיה סנדק שלהם וחלק מהתלמידים זכו לעשות חלאקה בביתו נאוה קודש. אורח מיוחד באירוע, ראש העיר פ"ת רמי גרינברג

(צילום: יעקב נחומי)

כהכנה למסיבה סיירו ילדי הכיתה יחד עם רבם הנערץ המלמד הרב בירנצוויג שליט’א והמפקח החינוכי הרב הקלמן שליט’א עם המנהל החינוכי הרה’ג רבי נפתלי שימבורבקי שליט’א  בביתו הצנוע של מרן הרב שטיינמן זצוק’ל לראות כיצד הגה בתורה וכיצד היה עמוד התורה וההוראה בכזה בית דל וצנוע. בבית הוכנה להם הפתעה כשבנו של מרן הרה’ג רבי שרגא שטיינמן שליטא מראשי ישיבת אורחות תורה דיבר לילדים על מתיקות בעמל התורה וסיפר על גדלותו העצומה של הגראי’ל שטיינמן זצוק’ל.

כמו כן נכנסו הילדים להרה’צ רבי שמעון גלאי שליט’א שבירך כל ילד וילד בפרטיות להיות גדולים בתורה. בשעות אחה’צ הילדים החגיגיים הגיעו לאולם מתנס עמישב ואחריהם ההורים, הסבים והסבתות ובני המשפחה של ילדי חגיגת התורה. דברי חיזוק השמיע המרא דאתרא  הגאון רבי שלמה גוטפריד שליט’א שדיבר על כך שהחיבור לתורה הוא רק על ידי נקיות ללא דברים פסולים ומכשירים פסולים וכשרוצים לראות את הילדים גדלים בתורה חייב שהבית יהיה נקי מהדברים האלו.

בעיצומו של הארוע הגיע ראש העיר הנבחר רמי גרינברג שזה לו האירוע התורני הראשון בעיר מאז בחירתו ראש העיר התקבל על ידי חברי המועצה של יהדות התורה ומנהל היחידה לחינוך חרדי בעיריה הרב מנחם שוורץ שהזמין את ראש העיר לשאת דברים. הרב שוורץ סיפר על הקשר המיוחד לאורך השנים הקיים בין ראש העיר מאז ומתמיד עוד בהיותו עוזר נאמן לאיציק אוחיון שכבר אז פעל גדולות ונצורות למען עולם התורה בעיר ובירך אותו שיצליח במשימה הגדולה בפיתוח ושגשוג העיר ברוח ובגשם.

ראש העיר פ”ת, רמי גרינברג בירך את הילדים החמודים ותיאר את פרשיות השבוע על אברהם אבינו שכולו היה חסד ושרה אמנו שגם בפטירתה עדיין נקראה חיי שרה שמעשיה ממשיכים לדורות וכל זאת בזכות התורת חסד שעל לשונה.

גינברג סיפר על תוכניותיו הרבות להצעיד את העיר קדימה ולתת לכל תושב ותושב ללא הבדל בין מגזר למגזר את כל מה שצריך ומתחייב גם לילדים כאן ולהוריהם שיקבלו את כל המגיע להם. חבר מועצת העיר הרב ישראל פרידמן בירך את התלמידים ואת ראש העיר ואמר כי מובטח הוא שראש העיר יהיה קשוב לצרכי הציבור החרדי והשקעתו תישא פירות.

המסיבה ננעלה בהתרגשות עצומה ובריקוד של שמחה כאשר כלל הילדים רקדו על כתפי אבותיהם. ההורים והסבים התפעלו והודו למחנך הרב בירנצוויג שכל כולו מסור לילדים בצורה שלא נראית כלל, כמו כן הודו למנהל הרב יעקב ורנר שמצעיד את התת קדימה ודואג לרווחת התלמידים ברוח ובגשם עד בלי די.

צילום: יעקב נחומי
0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x