מפגעי דרך התגלו בקרבת מוסדות החינוך בפתח תקווה

עמותת אור ירוק: "על הרשויות המקומיות לוודא כי סביבת מוסדות החינוך בטוחה לתלמידים וכוללת מעברי חציה צבועים שילוט מתאים ואמצעי ריסון מהירות ומעקות בטיחות סביבם"

לאחרונה, יצאו חברי קבוצות הנוער של עמותת אור ירוק  לסיור מפגעי בטיחות במוסדות החינוך בעשרות יישובים בכל רחבי הארץ, במטרה להתריע ולוודא כי הסביבה בה מבלים התלמידים חפה ממפגעי בטיחות וכי במידה וישנם מפגעים כאלו – הם מובאים למודעות הרשות המקומית לטיפול בהם, למען ביטחון התלמידים. בני הנוער בדקו בסך הכל כ- 120 מוסדות חינוך בכ- 40 רשויות מקומיות שונות.

בין הדברים אותם בדקו בני הנוער: תקינות מעברי החציה, שילוט מתאים המתריע מפני הימצאות ילדים באזור, מעקה בטיחות, מפרץ להורדה בטוחה של התלמידים ליד מוסד הלימוד ומפגעים כלליים.

גם חברי קבוצות הנוער של אור ירוק  בפתח תקוה ערכו בדיקת מפגעים במוסדות החינוך ביישוב וממצאי הבדיקה העלו כי בחלק ממוסדות הלימוד אין חנייה או מפרץ להורדה בטוחה של תלמידים.

ממצאי הבדיקה הועברו לראש אגף חינוך ביישוב ולראש הרשות המקומית.

על פי נתוני עמותת אור ירוק, בשנת 2015 נפגעו בתאונות דרכים כמעט 5,000 ילדים ובני נוער בגילאי 0-19, מהם נהרגו 53 ילדים ובני נוער. מרבית הנפגעים, למעלה מ- 3,000, נפגעו בתאונות דרכים בתוך הערים, מתוכם 24 ילדים ובני נוער שנהרגו.

עמותת אור ירוק: “השמירה על סביבת מוסדות החינוך, בה מבלים הילדים ובני הנוער מידי יום, כסביבה תקינה ובטיחותית, הינה מרכיב מרכזי וחשוב בשמירה על ביטחונם ובמאמץ להפחתת הנפגעים בכבישים. על הרשויות המקומיות לוודא כי סביבת מוסדות החינוך בטוחה לתלמידים וכוללת מעברי חציה צבועים, שילוט מתאים, מעקות בטיחות ואמצעי ריסון מהירות כמו פסי האטה סביבם”.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x