מחפשים בילוי שונה, אחר? בילוי שיערב אצלכם את כל החושים וישאר לכם זמן רב בתודעה? כדאי שתקראו את הכתבה הבאה.

חדרי בריחה הפכו פופולריים מאוד בארץ ובעולם בעת האחרונה והענף נמצא בתאוצה מתמדת. לרוב אנשים אוהבים בילוי זה מכיוון שהוא מנתק לזמן מה את הבנאדם מהעולם החיצוני ומכניס אותו לעולמות קסומים ושונים. בדיוק בנקודה הזו ידעו ב Timeout Escape (טיים אאוט אסקייפ) לגעת ולפתח.

המתחם שהוקם לפני כשנה, עבר לאחרונה מקצה שיפורים משמעותיים ששדרגו מאוד את התפאורה והאפקטים בחדרים והוא מביא לפתחו מבקרים רבים שנותרים עם רושם עז לאחר ביקורם בחדרי הבריחה. במקום פועלים כיום שני חדרי בריחה מהנים ומהפנטים עבור מספר רב של שכבות גיל.

איציק, מנהל המתחם ומפעיל החדרים, מספר לנו בפירוט על החווייה המיוחדת, “יש לנו חדר שנקרא ‘מפעל הממתקים’, הוא חדר מאוד ייחודי בכך שהוא מאפשר גם לילדים להשתתף ללא ליווי הורים, אך כמובן שגם למבוגרים ממתין כאן אתגר של חידות מעניינות שדורשות הרבה חשיבה. החדר הזה מתאים מאוד לימי הולדת ולמתנות לילדים. הם ממש עפים על זה”. בחדר עצמו, אתם אמורים למצוא את הגביע הגנוב בתוך מפעל מרמלדה…

החדר השני נושא את השם המקורי “חיילי צעצוע” והוא לוקח את המבלים למקום אחר לחלוטין. קשוח יותר. “חיילי צעצוע הוא ה-חדר שלנו. זו חוויה שנשארת לבנאדם בראש, גם הרבה אחרי שהוא יוצא מהמקום. זאת חוויה שפועלת על כל החושים. מריחות שמשתלבים במהלך השהות בחדר ועד לסאונד ולדברים שיש למשש בידיים והפתעות נוספות.”.

הסיפור שעומד מאחוריו, הוא מחנה אימונים ממולכד כשאתם הצוות שנבחר לנטרל אותו בתחכום ובזמן קצוב מראש. החדר מיועד לחדי מחשבה ולאנשים המומחים בפתרון חידות.

איציק מספר לנו גם על חדר נוסף שעתיד להיפתח. “אנחנו במהלך בניית עוד חדר שיקח את האנשים למקומות מעט יותר מפחידים. חדר שיהיה בו יותר מתח”.

לדבריו, “החדר החדש אמור לתת את הבחירה המושלמת עבור הבנאדם. אם הוא מעוניין להיכנס לעולמם המופלא והקסום של הילדים או לחדר עם אווירה של בסיס צבאי או לחדר שמכניס אותו יותר למתח, יש לו את כל האופציות. נותרה לו רק הבחירה”.
המאפיין הכללי של כל החדרים הם האפקטים המיוחדים, הצבעוניות, החיות וההשתלבות הפיזית של האנשים בתוך החדרים, כך עולה גם מפי המבקרים שבילו במקום וידעו לציין לשבח נקודות אלו.

כשנשאל על שירות ומחיר, עונה לנו איציק: “אנחנו תמיד משתדלים להיות אטרקטיביים עבור הלקוח, מבינים את הצרכים ומתאימים עבורו את הבילוי.”.

אז אם גם לכם נמאס מעוד ביקור במסעדה ומעוד הופעה ומעוד סיבוב בפארק… בואו לחדרי הבריחה של Timeout Escape ותהנו מחווייה צבעונית, מאתגרת ואחרת.

שעות פעילות: 10:00- 00:00
כתובת: הסדנא 1, פתח תקווה.
טלפון: 0723-93-93-93
אתר אינטרנט: https://www.timeoutescape.co.il/

Timeout Escape באינסטגרם>>

Timeout Escape בפייסבוק>>

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה
Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x