צילום: דוברות עיריית פ"ת

מפקד פיקוד העורף האלוף רפי מילוא קיים סיור מקצועי בפ”ת

מפקד פיקוד העורף האלוף רפי מילוא ביקר אמש (רביעי) בעיר פתח תקווה וקיים סיור מקצועי עם ראש העיר רמי גרינברג, ראש האגף אשר שוקר, מנהל אגף הביטחון הפיקוח והחירום יריב סנדלון, יקל"ר פ"ת רוני קשלס וכמובן הצוותים המקצועיים מהפיקוד ומהאגף.

במהלך הסיור נחשף האלוף למשל”ט של אגף הביטחון הפועל 24/7 ומספק מענה מיידי בזמן אמת, ביקר במרכז ההפעלה לחירום ובחפ”ק הנייד בהם קיימים מיטב הציוד לניהול מצבי חירום. האלוף התרשם עמוקות מהיערכות הגבוהה של העיר. עוד צין האלוף כי העיר פתח תקווה היא רשות איתנה ומשגשגת בה נושא הביטחון והערכות לחירום עומד על סדר היום והיערכות הצוותים, לרבות עובדים ומתנדבים היא ברמת מוכנות גבוהה.

ראש העיר רמי גרינברג הודה לאלוף הפיקוד רפי מילוא על הביקור החשוב והוסיף “עיריית פתח תקווה נערכת במלוא הרצינות לכל תרחיש חירום ומקיימת תרגילי חירום באופן שוטף במטרה להיערך לכל תרחיש ולהיות נכונה לכל מצב חירום. הכשרנו את המכלולים, את הרובעים, חידדנו נהלים, הקמנו את מרכז ההפעלה והחפ”ק, רכשנו ציוד ייעודי ואנו מקיימים באופן שוטף תרגילי חירום שונים על מנת שכל אחד יידע מה תפקידו בשעת חירום. נמשיך להשקיע משאבים במוכנות הציבור וימים כאלה, בהם מתקיימות רעידות אדמה בטורקיה הסמוכה רק מחזקים אותנו שהיערכות היא חשובה עד מאד”.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x