מצטרף למירוץ: ליאור אקרמן החליט להתמודד על ראשות העיר פתח תקווה

ליאור אקרמן (53), סגן ראש אגף ובכיר שב"כ לשעבר, פרשן ואיש תקשורת בתחומי הביטחון ומרצה בינלאומי, יליד העיר פתח תקווה, מודיע היום על החלטתו להתמודד על ראשות העיר פתח-תקווה בבחירות המוניציפליות הקרובות.

ליאור אקרמן, לשעבר סגן ראש אגף בשב”כ וראש מטה ראש השב”כ מצטרף למירוץ ויתמודד על ראשות העיר פ”ת. בבחירות הקודמות שימש אקרמן ראש המטה של ראש העיר המכהן איציק ברוורמן, אך עתה החליט להתמודד בעצמו.

אקרמן, בוגר הישיבה התיכונית נחלים. מקורבו מציין בשיחה עם פתח תקוואי כי הוא שומר מסורת, מקפיד על כשרות ויש לו זיקה חיובית למסורת ישראל סבא  

אקרמן אמר “במהלך השנתיים האחרונות ובדגש על החודשים האחרונים, קיבלתי אלפי פניות ממגוון רחב של תושבי פתח תקווה המכירים אותי ואת פועלי בעבר ובהווה. וכן מגורמים מרכזיים המעורבים בקהילה ובניהול העיר, בבקשה לבחון את הצגת מועמדותי לראשות העיר בבחירות הקרובות שיתקיימו באוקטובר 2018.

נולדתי בפתח תקווה וגדלתי בה כל חיי. הוריי וילדיי מתגוררים בעיר והתחנכו בה ואני מכיר היטב כל פינה, גינה ואתר בעיר. במהלך החודשיים האחרונים אני מסתובב בעיר ופוגש מספר רב מאוד של תושבים בשכונות השונות, במסגרת זו קיימתי מפגשים עם גורמים בכירים הן ממועצת העיר, הן מעובדי עיריית פתח תקווה והן מקרב סוחרים, אנשי עסקים ופעילים חברתיים מובילים בעיר. לאורך כל מפגשיי עלו טענות זהות על היעדר עשייה של העירייה, על הזנחה בקרב רוב שכונות העיר, על נסיגה בהישגי התלמידים בעיר, על המשך התיישנות והזנחת מרכז העיר, על בעיית תשתיות תחבורה וחנייה בשכונות החדשות, על עצירת תנופת ההתחדשות העירונית בעיר ועל עניינים רבים נוספים הקשורים לאופן התנהלות העירייה.

מבלי להתייחס בשלב זה לנכונות הטענות ותחושות התושבים, הגעתי למסקנה לאחר לבטים רבים ובדיקות עומק, כי ניתן וראוי לנהל את העיר המדהימה הזו בצורה שונה, מקצועית יותר, עם ערכי מנהיגות ומצויינות, עם אחדות שורות, עם יושר ויושרה, עם יכולות ניהול אסטרטגיות ותוך הישענות על ניסיון ניהולי ומנהיגותי רב שנים של ארגונים גדולים.

לאור זאת, החלטתי להודיע כי אני מתכוון להציג את מועמדותי לבחירות כמועמד לראשות העיר פתח תקווה. אני עושה זאת מתוך תחושת שליחות אזרחית וחברתית ומחוייבות לעיר הולדתי שבה גדלתי וגידלתי את ילדיי.

עם הכרזתו של אקרמן על התמודדות לראשות העיר פ”ת, עלה מספר המתמודדים לראשות העיר לשלושה, עד כה הודיעו על התמודדות ראש העיר המכהן איציק ברוורמן ורמי גרינברג.  

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

2 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
משה
6 years ago

מישהו יודע אם הוא מצטרף זה יוריד לגרינברג הוא לברורמן?

לגבי המסורת גרינברג הוא אדם דתי ולא רק שומר מסורת

גילה
6 years ago

השמיים מעל פתח תקוה כחולים יותר הבוקר
ליאור אקרמן תותח איש ישר אפשר לסמוך עליו אינטגריטי גבוה חכם איכפתניק הכל עומד להישתנות בעיר הזו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

2
0
Would love your thoughts, please comment.x