מרגש: אחרי מסע הלווית הרב אדלשטיין זצ”ל מתנדבי הצלה פ”ת התכנסו ללימוד הדף היומי

עשרות מתנדבי ארגון הצלה פתח תקווה שאבטחו את מסע הלוויה ההמוני אמש של הגאון הרב יעקב אדלשטיין זצ"ל. לא ויתרו על שיעור הדף היומי , אותו ערכו בשעת לילה מאוחרת

עשרות מתנדבי ארגון הצלה פתח תקווה שאיבטחו את מסע הלוויה ההמוני אמש. לא ויתרו על שיעור הדף היומי , אותו ערכו בשעת לילה מאוחרת

עשרות מתנדבי מד”א מארגון הצלה פתח תקווה התפרסו אמש ברמת השרון ברחובות בהם עברו המוני בית ישראל בהלווית מרן הגאון רבי יעקב אדלשטיין זצוק”ל.

החובשים יחד עם כוחות גדולים של מד”א התפרסו אף בשטח בית העלמין ברמת השרון ובחפ”ק המשותף . זאת בכדי להעניק טיפול ראשוני למי שנזקק.

מסע ההלוויה הגיע לסיומו בשעת לילה מאוחרת. אולם המתנדבים המסורים לא ויתרו על שיעור הדף היומי הקבוע (בחסות היחידה לחינוך חרדי בעיריית פתח תקווה) בו הם משתתפים מידי יום . ובשעה 01:30 בלילה התכנסו המתנדבים ללימוד כאשר מגיד השיעור המתנדב עזריאל הרב גרוס העביר את השיעור בטוב טעם כרגיל.

יו”ר הצלה פתח תקווה ישראל גודלבסקי סיכם: שילבנו כוחות גדולים באבטחת ההלוויה יחד עם מד”א כמו באופן השוטף מידי יום. אני רוצה להביע הערכה ותודה למתנדבים היקרים שהשתתפו באבטחה הרפואית עד לשעה המאוחרת. ולבסוף אף השתתפו בשיעור למרות הקושי והעייפות. לסיים מסע הלוויה של גדול בתורה בשיעור גמרא – אין טוב מזה.

מתנדבי הצלה מד”א פתח תקווה בהלווית הרב אדלשטיין זצ”ל

 


0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x