(צילום: שי שטארק)

מרגש: ‘הפארק הגדול’ נקרא על שמו של ראש העיר לשעבר יצחק אוחיון

כפי שדיווחנו כאן ב'פתח תקוואי' כשבוע לאחר שנבחר הודיע ראש העיר כי יקרא את הפארק הגדול על שמו של ראש העיר פתח תקווה לשעבר יצחק אוחיון, היום (ה') זה קרה בטקס מרגש בהשתתפות בני משפחתו, חברים ותושבי העיר 

ראש העיר פ”ת רמי גרינברג אמר “גאווה גדולה עבורי לקרוא לפארק הגדול על שמו של איציק היקר. את הפארק הזה הקים יצחק אוחיון כחלק מהפיתוח הגדול שעשה בעירנו.”

גרינברג הוסיף “הייתה לי הזכות לעבוד עם איציק כעוזרו ולמדתי ממנו מה היא נתינה אמיתית למען הציבור והתושבים מכל הלב ובכל העוצמה. כבוד גדול הוא לי שהחלטה זו לקרוא את הפארק על שמו היא ההחלטה הראשונה שהעברתי בתחילת הקדנציה שלי והיום אנחנו מבצעים זאת הלכה למעשה.”

“איציק אוחיון נגע בכל כך הרבה אנשים בעיר באופן אישי, זה לא רק חשוב עבורו אלא חשוב עבורנו תושבי פתח תקווה, לשמר את המורשת שלו – אדם שנתן את הלב שלו והקריב את כל כולו למען אנשים. זכיתי לעבור לצידו, למדתי מקרוב מה זה גדולה של אדם, מעולם לא התנשא, מעולם לא תקף, תמיד דאג לתת לאדם שלידו את האוזן הקשבת לעזור ולסייע, ויחד עם זאת להיות איש מקצוע וביצוע. הוא קידם את העיר בצורה יוצאת דופן, דאג לכל המגזרים יום יום, שעה שעה”.

בשנה האחרונה הורחב הפארק הגדול והוקם בו אגם אקולוגי חדש, ובמקום צפויות לפעול מסעות וכן סירות שיט לרווחת תושבי העיר והסביבה.

ראש העיר פ"ת, רמי גרינברג: הפארק הגדול יקרא על שמו של איציק אוחיון

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x