מרגש: תלמידי החינוך המיוחד “בית יהודה” בפ”ת חגגו בר מצווה

במעמד מרגש ורב רושם חגגו בתלמוד תורה וישיבה קטנה לחנ"מ "בית יהודה" בפתח תקווה מסיבת "בר מצווה" לתלמידים שהגיעו לעול תורה ומצוות, כולל סעודת מצווה מכובדת שירים וריקודים

האירוע נפתח בטקס מרגש של קבלת עול מלכות שמים ודרשה שנאמרה ע”י חתני הבר מצווה. הר’ אורי עמר מנהל המוסד, עמד בדבריו על היום הגדול של קבלת עול תורה ומצוות. והדגיש שדווקא התלמידים הללו שהקושי שלהם כל כך גדול, השכר שיקבלו יהיה גדול עוד יותר. השתתפו בחגיגה גם הר’ אוריאל בוסו שליט”א סגן רה”ע, הר’ זאב יעקב, הר’ אליהו גינת שברכו את התלמידים עם הגיעם לעול מצוות.

בית יהודה - חינוך מיוחד (1)
מנהל “בית יהודה” אורי עמר, ומ”מ רה”ע אוריאל בוסו

התלמידים הגיעו בליווי הוריהם לאולם, בזמן קבלת הפנים התרשמו האורחים מתערוכה של יצירות מרהיבות שהוכנו ע”י התלמידים, בחוגים השונים.

בפן האומנותי של המסיבה צפו המשתתפים במקהלה מדהימה בה הופיע באופן מושלם תלמידי הישיבה והת”ת. וכן בקונצרט גיטרות בביצוע תלמידי התלמוד תורה. שיאה של התוכנית האומנותית, היה בהקרנת סרט בנושא כבוד השבת, שהופק במיוחד לאירוע זה, בו הופיעו תלמידים.

בית יהודה - חינוך מיוחד (2)_censored (1)

השמחה הרקיעה שחקים כאשר הזמר יניב בן משיח הגיע בהתנדבות לרקוד ולשיר עם התלמידים והחתנים. חתם את האירוע בדבריו הרב שמואל סבח שהביע את התרגשותו מהמעמד. הוא שיבח בפני האורחים וההורים הרבים את העשייה הברוכה בתלמוד תורה שקנה לעצמו שם של אחד ממוסדות החינוך המובילים בקידום כל תלמיד מיוחד בדרך הסלולה העולה בית ה’. ההורים והאורחים הרבים יצאו נרגשים תוך תחושת התרוממות הרוח והוקרה רבה להנהלה ולצוות החינוכי.

בית יהודה - חינוך מיוחד (4)

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x