מרוץ הלילה של פ”ת: השנה יזניקו את המקצים גיבורים וגיבורות – לוחמים, הורים שכולים ובני משפחות החטופים

הזנקה בסימן גבורה: מרוץ הלילה של פתח תקווה יצא לדרך בפעם החמישית ביום חמישי ה-6.6.24 במתכונת גדולה וחגיגית, שמזמינה את כל הרצות והרצים, חובבים ומקצוענים, ילדים, בני נוער ומבוגרים, לריצה אורבנית באווירה ספורטיבית מהנה. השנה יתקיים המרוץ בסימן הצדעה לחיילי וחיילות צה"ל, אנשי המילואים, לכוחות הביטחון וההצלה ולכל גיבורי וגיבורות השבעה באוקטובר!

לרשות הרצים ארבעה מסלולים: 10 ק”מ, 5 ק”מ, 2.5 ק”מ ומקצה מיני לילדים וילדות באורך 600 מטר.

את מסלול ה- 600 מ’ יזניק יוסי אדיב

מקצה ה-600 מ’ יוקדש לחיילי המילואים שלחמו ולוחמים במלחמת ‘חרבות ברזל’ ועושים לילות כימים כדי לשמור על ביטחוננו בכל החזיתות. לצידו של ראש העיר רמי גרינברג יזניק את המקצה, יוסי אדיב לוחם בגדוד 8881 שלחם בגבורה בשבעה באוקטובר, בקיבוץ בארי ובאופקים ובהמשך לחם במשך 222 ימים בעזה ואיו”ש. יוסי עובד במתנ”ס שערים פתח תקווה כ-17 שנה ובנוסף מאמן אומנויות לחימה בעיר.

את מסלול ה-2.5 ק”מ יזניקו יוסי ושלי בוטון

מקצה המשפחות יוקדש לנופלים , אשר חרפו נפשם על הגנת המולדת . לצידו של ראש העיר רמי גרינברג, יזניקו את המקצה – יוסי ושלי בוטון , הוריו של סמ”ר איתי בוטון ז”ל,  בן העיר, שנהרג בהתקלות מחבלים בעזה ב-26 בדצמבר . איתי שמאז היותו ילד תמיד היה מתנדב ורץ ראשון לפני כולם, נפל בקרב לאחר שהסתער ראשון לעבר המחבלים ובכך הציל את חייהם של חיילים רבים שלחמו לצידו.

את מקצה ה-5 ק”מ תזניק מירב סודאי

המקצה יעמוד בסימן הצדעה לנופלים עם תקווה לימים טובים יותר. לצידו של ראש העיר פתח תקווה רמי גרינברג תזניק את המקצה – מירב סודאי , אימו של סמ”ר סהר סודאי ז”ל, לוחם בחטיבת גבעתי שנפל בקרב בצפון רצועת עזה, ב-26 במאי. סהר, שגדל בפתח תקווה הצטיין בכל תחום בו עסק בחייו וכך היה גם בצבא, בו היה חייל מצטיין. אימו מירב, היא ספורטאית מצטיינת שזכתה בלא מעט מרוצי ריצה והערב לאחר ההזנקה היא תרוץ במקצה זה, הפעם לזכרו של בנה סהר.

את מקצה ה-10 ק”מ יזניק רועי דדון

המקצה יעמוד בסימן הזדהות עם החטופים והחטופות ותפילה שיחזרו בריאים ושלמים ובמהרה לבתיהם. לצידו של ראש העיר רמי גרינברג יזניק את המקצה – רועי דדון , בן זוגה של דניאלה גלבוע, תושבת פתח תקווה הנמצאת בשבי החמאס בעזה מהשבעה באוקטובר.  דניאלה היא בחורה עם לב זהב ורגישה לכל אדם. אוהבת מוסיקה, מנגנת הרבה שנים על פסנתר, שרה וכותבת שירים. כולנו מקווים לראות את דניאלה ואת כל החטופים חוזרים הביתה הכי מהר שאפשר

שימו לב: ביום חמישי שינויים בהסדרי התנועה בעקבות מרוץ הלילה של פ”ת

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x