מרכז דרך עמ”י בפ”ת התרחב: כ 80 סטודנטים ישתתפו השנה בפעילות

המרכז פועל בשיתוף המועצה הדתית פ"ת והאגף לתרבות יהודית בעיריית פתח תקווה. ראש העיר רמי גרינברג "עיריית פתח תקווה גאה לקחת חלק במורשת מפוארת של אדם גדול" הכירו את הפרויקט המיוחד שמאחד את הסטודנטים

מרכז דרך עמ”י בפתח תקווה התחיל לאחרונה את שנת הפעילות השנייה שלו עם הסטודנטים, המרכז בעיר הוא אחד מתוך 14 מרכזים הפרוסים ברחבי הארץ לזכרו של קצין סיירת מטכ”ל עמנואל מורנו ז”ל, שנפל בקרב בלבנון ,וכזכר לאישיותו המאחדת והמחברת הוקמו מרכזים אלו הפועלים במטרה לעסוק במגוון נושאים המעסיקים את הציבור בישראל, והכל ע”פ הזהות יהודית .

השנה המרכז בפתח תקווה גדל ל80 סטודנטים, ואחד מיעדיו של מרכז דרך עמ”י הוא לפתוח את המקום לעוד קהלים ועל ידי כך להגדיל ולהעצים את הפעילות לעוד קהלים.

בכנס פתיחת שנת הפעילות שנערך בשבוע שעבר בהשתתפות הסטודנטים, ראש המועצה הדתית פ”ת ראובן יוסופוב, חבר מועצת העיר וראש האגף לתרבות יהודית עו”ד צבי וישנגרד.

ראש המועצה הדתית פ”ת, ראובן יוסופוב

ראובן יוסופוב ראש המועצה הדתית שהשתתף באירוע הפתיחה סיפר “התרגשתי לראות עשרות רבות של סטודנטיות וסטודנטים מכל המגזרים לוקחים חלק בפעילות הכה חשובה, בטח בימים אלה שהשסע והשיח האלים בקרב העם הולך וגובר. פרוייקט מבורך, שהוקם לזכרו של גיבור ישראל עמנואל מורנו ז”ל שנפל בקרב במלחמת לבנון השנייה. כראש המועצה הדתית בעיר, אני רואה עצמי מחויב להיות דמות מחברת בפרויקט החשוב ולפעול יחד עם עמותת דרך עמי למען חיבור בין המגזרים השונים וחינוך לשיח מכבד בעיר פ”ת”

בהמשך הערב, המנהלים ערכו פעילות היכרות משמחת בין הסטודנטים החדשים שהצטרפו למרכז והסבירו על התכנים והפעילויות שיהיו במהלך השנה במרכז, ולאחר מכן שמעו שיעור מאת הרב חנן שוקרון והרב אייל ורד על חשיבות העיסוק בעולמנו הפנימי המגלה לאדם את האמת הפנימית שלו.

חילו ורוחמה גוטווירט מנהלי המרכז בעיר, הודו לשותפים לדרך שבזכותם הפעילות מתאפשרת, לראש העיר מר רמי גרינברג על שיתוף הפעולה של העירייה בפרוייקט. לראש אגף תרבות יהודית עו”ד צביקה וישינגרד שנשא דברים והדגיש את מחויבות הציבור הדתי לאומי להיות החוט המגשר והמחבר בין כל קצוות העם , למנהלת האגף תרבות יהודית גב׳ אורית ברוך. לראש המועצה הדתית מר ראובן יוספוב שגם בדבריו חיזק את ההכרה והזכות של כל יהודי להכיר את הקשר שלו ליהדות.

מעוניינים לתרום לפרוייקט? דברו עם חילו גוטווירט מנהל הפרוקיט בעיר, העמותה מוכרת לפי סעיף 46. טלפון: 050-620-2887

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x