מרכז העסקים והמסחר הגדול ביותר בגוש דן יוצא לדרך במתחם אסם בפתח תקווה

קבוצת בסר תקים את פרוייקט BSR CITY  הכולל ארבעה מגדלי משרדים ומסחר על שטח של כ- 30 דונם, היקף הקמת הפרוייקט כ- מילארד שמונה מאות מיליון שקלים

קבוצת בסר קיבלה את האופציה להקים את מרכז העסקים והמסחר הגדול ביותר שנבנה עד היום בגוש דן על ציר ז’בוטינסקי בפתח תקווה סמוך לתחנת הרכבת הקלה העתידית.

המרכז שיקרא “BSR CITY”  יוקם במתחם אסם הישן הכולל שטח של כ- 30 דונם שעליו יוקמו ארבעה מגדלי משרדים המתנשאים לגובה של 30 קומות כל אחד מעל שתי קומות מסחר ו – 3 מרתפי חנייה . הקף הבנייה כ- 220,000 מ”ר כולל משרדים, מסחר ומרתפי חניה. היקף הקמת הפרויקט מוערך  בכ- מיליארד שמונה מאות מיליון שקלים.

לקבלת עדכונים חינם בוואטספ

בעלי הקרקע משפחת ברונר, משפחת וולפסון ושוקי שרון ישאירו בבעלותם מגדל אחד מתוך הארבעה ואת שלושת המגדלים הנוספים תשווק בסר במסגרת קבוצת רכישה.

בימים אלו בסר יצאה בשיווק מקדים לפני השקת הפרויקט וכבר הספיקה לשווק כ- 70% ממגדל הראשון לקהל לקוחותיה, בעלי מקצועות חופשיים וחברות הייטק.

חברת בסר קיבלה אופציה לתקופה של שישה חודשים לשיווק המגדלים והיא תנהל ותלווה את ההקמה ההנדסית והניהולית המורכבת של כל הפרויקט.

מיקומו האסטרטגי והחשוב של הפרויקט על ציר ז’בוטינסקי בפתח-תקווה, מאפשר גישה נוחה ומהירה לכל צירי התנועה המרכזיים, כביש 471 מדרום (המקשר ישירות לכביש 6), כביש 4 ממערב, כביש 5 מצפון וכביש 40 ממזרח. כמו-כן, מתוכננת תחנת רכבת קלה שתיפתח בשנת 2021 במתחם הפרויקט.

הפרויקט מהווה נקודת אמצע למוקדים רבים ומאפשר הגעה אליהם בהליכה קצרה : בית חולים בלינסון, קניון עופר, פארק פתח תקווה ובית המשפט השלום. בסביבה המיידית של הפרויקט ניתן למצוא שורה של בתי קפה ומסעדות מוקדי שופינג, פנאי ועוד.

היתר הבנייה לתחילת עבודת המתחם התקבל לפני כשבועיים וכבר באפריל 2017 מתכננים להתחיל את הביצוע. סיום משוער של כל המתחם עוד כ- 4.5 שנים מהיום ב- 2021.

אדריכל הפרויקט הוא אבנר ישר ומשרד עורכי הדין שמלווים את הפרויקט עו”ד רועי מקוב ועו”ד משה הוברמן ממשרד הרמן מקוב, ומטעם בעלי הקרקע עו”ד יוסי כהן.

קבוצת בסר ביצעה עד היום מעל 50 פרויקטים גדולים ומורכבים הכוללים בין היתר מגדלי מגורים, משרדים ומסחר. הקבוצה נהנית ממוניטין רב בתחום של ייזום, ארגון וניהול קבוצות רכישה בשיטה המוכרת בשוק הנדל”ן כ”שיטת בסר”.פרויקטים בולטים גדולים שחברת בסר ביצעה: 4 מגדלי משרדים בסר 1,2,3,4 במתחם BBC שבבני-ברק ורמת גן. 2 מגדלי משרדים בני 40 קומות BSR Center TLV”” בתל-אביב בבניה. מגדל “סוזוקי” – משרדים בתל-אביב בבניה. מגדל “Icone BSR” משרדים ברמת גן בבניה.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x