משה גפני לרמי גרינברג: תפגע בתומכי “עץ”. רה”ע בתגובה: כולנו מוזהרים על “בן אדם לחבירו”

ח"כ משה גפני נשא דברים ב'שבע ברכות' של חבר מועצת העיר הרב ישראל פרידמן ואמר לראש עיריית פ"ת: "תמיד יש איזה שהוא יצר הרע לפגוע בחרדים. אז תעשה את זה על 'עץ'" ראש העיר, רמי גרינברג הגיב: "מכבדים את כולם, גם עץ'ניקים מכבדים... האבות היו מכבדים את כולם" צפו בנאומים של השניים ובתגובות הסוערות ברשתות החברתיות

יו”ר דגל התורה, ח”כ משה גפני, השתתף בשמחת ‘שבע ברכות’ לבנו של חבר מועצת העיר הרב ישראל פרידמן מיהדות התורה. לצדו של גפני השתתף באירוע גם ראש העיר, רמי גרינברג.

הכל החל בנאומו של משה גפני, שאמר בדבריו “חרגתי ממנהגי לדבר בשבע ברכות, לכבודך, אני רואה בזה הזדמנות… אני מאוד מקווה שהקדנציה הזו תהיה קדנציה טובה, טובה לך בראש ובראשונה, אתה נבחר ציבור וכראש עיר אתה מייצג את כל התושבים אז שתהיה לנו קדנציה טובה” אמר גפני בפתח דבריו.

אבל כאן הגיעה האמירה שחוללה סערה, גפני הוסיף: “אנחנו, הציבור החרדי, תראה, תמיד יש איזה שהוא יצר הרע לפגוע בחרדים. אז תעשה את זה על ‘עץ'”.


צילום: באדיבות המצלם

לאחר נאומו של גפני, נשא דברים ראש העיר פ”ת, רמי גרינברג שאמירתו של גפני גרמה לו לזעזוע והוא העמיד אותו על מקומו “רוב המצוות שבתורה זה בין אדם לחברו, ואהבת לרעך כמוך, זה להקריב מעצמך, אנחנו רואים בכל הפרשיות של ספר בראשית, את האבות שלנו, מעשה אבות סימן לבנים, גם אברהם, גם יצחק, גם יעקב – קודם כל לתת, לכבד, גם גויים, גם לא גויים, קודם כל מכבדים את כולם, גם עץ’ניקים מכבדים.. האבות היו מכבדים את כולם”. אמר גרינברג.

ח”כ גפני, שאל את ראש העיר “גם את סדום?”  ראש העיר, בלי להתבלבל השיב לגפני בנחישות “גם את סדום. מתפללים על סדום ונלחמים עליה, על כל אחד. הגדולה של בן אדם בעולם הזה, שהוא עולם זמני, זה לראות ההיפך, אני אמרתי את זה מקודם, אם הכל קל לך והכל פשוט, סימן שאתה לא באמת מתמודד”.


צילום: באדיבות המצלם

הדברים של ח”כ משה גפני והתגובה השפויה של ראש העיר פ”ת, רמי גרינברג גררה לא מעט תגובות ברשת הטוויטר:

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x