משתתף השיעור הקבוע סיים מסכת קידושין וזכה להקים בית בישראל

מרגש: סיום מסכת קידושין מהלכה למעשה - משתתף קבוע בשיעור הדף היומי של הרב אליהו גינת סיים את מסכת קידושין וזכה להקים בית בישראל

עשרות סיומים נערכו השבוע, לכל לומדי הדף היומי, שזכו לסיים את מסכת ׳קידושין׳ והתחילו ללמוד את מסכת ׳בבא קמא׳. סיום יוצא דופן ומרגש במיוחד ערך מגיד השיעור, הרב אליהו גינת, שבין יתר עיסוקיו משמש גם כראש האגף לחינוך תורני.

לשמחת התורה נוספה עוד שמחה גדולה, מסיבת הנישואין של תלמידו, עמוס ברדה, שזכה לאחר תפילות רבות, להקים בית בישראל וגם את זה חגגו הלומדים.

התרגשות רבה, אחזה בתלמידים ובמשתתפים, כאשר הרב גינת סיפר להם על מסירות הנפש של החתן ללימוד התורה. ״עמוס בא אלי אתמול בצהריים, ביום הלחוץ בחייו, כשבפיו בקשה אחת בלבד, לזכות לסיים את המסכת בחתונתו”.״למרות שהיה לו חוסר של כעשרה דפים״ המשיך הרב גינת ״הוא לא וויתר. למדנו שעות רבות, למעשה המשכנו ברציפות עד שעה 4:00 לפנות בוקר, ומשם יצאתי למסור לכם את שעור הדף היומי. היום המשכנו ועמוס זכה לסיים את המסכת, ביום שמחתו״.

״ראינו בחוש״ אמר אחד התלמידים ״איך מתקיימת ברכת חז״ל. איך לימוד התורה בכלל, ובמיוחד מסכת קידושין, זה סגולה לחופה וקידושין״.

סיום מסכת ושמחת חתן - <a href=
פתח תקווה - הרב אליהו גינת" width="1600" height="1066" /> צילום: אליסף אטלן

הרב אברהם סבג הודה בחום לרב גינת ש״זכינו שיש לנו נציג אמיתי במועצת העיר. רב פעלים שכולנו חייבים לו המון. איפה ראיתם חבר מועצה שהוא גם ראש כולל בעצמו״ הוסיף הרב סבג ״שמוסר כל יום שעור, לפני עלות השחר״. הרב סבג שיבח בדבריו את הכלה החסודה, אשר מטפלת במסירות נפש באמה ו״בזכות זה זכתה להקים, בע״ה, בית נאמן בישראל.

גם הרה״ג הרב ישראל שרעבי טרח ובא, לכבד ולשמח את החתן והכלה. את המעמד כיבד בנוכחותו, יו״ר תנועת ש״ס פ״ת, מ״מ ראש העיר, הרב אוריאל בוסו, אשר מכיר את החתן שנים רבות.

״לא מובן מאליו״ אמר הרב בוסו ״לראות אדם שממש מוסר נפשו, מידי יום ללימוד התורה. בזכות מסירותו הענקית, עמוס זכה לסיים את כל הש״ס, ועכשיו זכה לכלה נאה וחסודה״

״אני רוצה להודות לכולם״ אמר הרב גינת ״לאודי מימון התקליטן, שבא היום עם כל הציוד, והכל בהתנדבות. אני רוצה להודות לצלם חיים היקר, שהגיע ועשה הכל בהתנדבות. לכל המסייעים והמשתתפים אבל, תודה מיוחדת, מקרב לב״ הוסיף הרב גינת ״מגיעה לאיציק סבג היקר. שממטת חוליו בבית החולים, הפעיל את כולם ודאג לקיום הערב הזה. היום הוא לא הסכים לוותר, חמק מבית החולים ובא לוודא שהכל בסדר. נאחל לו רפואה שלמה והרבה ברכה והצלחה, ועכשיו צריך להחזיר אותו בע״ה״.

סיום מסכת פתח תקווה
צילום: אליסף אטלן
צילום: אליסף אטלן
צילום: אליסף אטלן
 שיעור הדף היומי שמוסר הרב אליהו גינת מתקיים בכל יום שעה וחצי לפני הנץ בבית הכנסת “אור מאיר” ברחוב ביאליק 18 בפתח תקווה.
0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
בקשה
8 years ago

אל העורך היקר, אולי תעלה את זמני השיעורים והתפילות במתנס של הרב גינת. זה יכול להיות לתועלת הציבור שגר קרוב.

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

1
0
Would love your thoughts, please comment.x