מתחם עסקים ומסחר ‘חכם’, ראשון מסוגו בישראל יוקם בפתח תקווה – GLOBAL TOWERS

המתחם, מהיוקרתיים והחדשניים ביותר בארץ, כולל שני מגדלי משרדים מפוארים שיבנו על קרקע פרטית בגודל של כ-19 דונמים ו- 105,000 מ"ר של משרדים בסמוך למרכז הרפואי 'בילינסון' ואזור התעשייה רמת סיב בפתח-תקווה. עד כה, טרם ההשקה הרשמית, שווקו כבר 13 קומות

חברת ‘מגדלי ישראל’, בבעלותם המשותפת של משפחת ווסרמן מארה”ב ומשפחת שפר, מודיעה על הקמתו של מתחם מגדלי עסקים ומסחר ‘חכם’ הראשון מסוגו בישראל – GLOBAL TOWERS בסמוך למרכז הרפואי ‘בילינסון’ ואזור התעשייה רמת סיב בפתח-תקווה. בניגוד לחברות אחרות בתחום לא מדובר בקבוצת רכישה ולכן כל תהליך הרכישה מתקיים באופן בטוח לחלוטין, כולל ערבות בנקאית. הקבוצה, שידועה בביצוע ואחזקה של פרויקטים בכל רחבי הארץ, מחויבת לעמידה בלוחות הזמנים, למחיר הסופי, לאיכות ולאחריות והכי חשוב: לו”ז לאכלוס הידוע מראש. בנוסף, ניהול המתחם ואחזקתו יישארו בידי החברה וייעשו ברמה הגבוהה ביותר.

מתוך רצון לספק לדיירים מעטפת כוללת של שירותים פנימיים מתקדמים ומשוכללים, המתחם יכלול אולם קונגרסים וכנסים גדול ובינלאומי שמכיל מעל ל-500 מקומות ישיבה ומאובזר בכל הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, חדר תקשורת בינלאומית, לובי מיוחד ומפואר שכולל מסכים עם תכנים מתחלפים, חדשות, נתונים מכל העולם ועוד, 24 שעות ביממה, חדרי ישיבות מתקדמים ואולם למסיבות עיתונאים ברמה הגבוהה ביותר.

המתחם נמצא על קרקע פרטית בגודל של כ-19 דונמים, וכולל שני מגדלי משרדים יוקרתיים המתנשאים לגובה של 32 ו-36 קומות כל אחד. הוא מכיל כ-105,000 מ”ר של משרדים, כאשר בקומת הקרקע שלו נבנים כ-8,000 מ”ר נוספים לטובת מסחר, קניות, מסעדות ובילויים. עד כה, טרם ההשקה הרשמית, שווקו בחודש האחרון כבר 13 קומות. כמו כן מתנהל משא ומתן מתקדם עם מספר חברות גדולות בתחום ההייטק ותחומים מובילים אחרים, על רכישת מספר קומות לאותה החברה במגדלים אלו. על תכנון המתחם אמון משרד האדריכלים המוביל יסקי-מור-סיון אדריכלים ומתכנני ערים. מועד האכלוס הוא חודש מרץ 2020.

לצד השקת המתחם תושק אפליקציה חדשנית בשם GLOBAL OFFICE שתאפשר לעובדים ולבעלי העסקים תקשורת ישירה עם המגדל בו הם נמצאים דרך הנייד, הטאבלט או המחשב המשרדי. באמצעות האפליקציה תתאפשר לרוכשים גישה ישירה מרחוק למשרד, למערכות המיזוג והתאורה, ניתן יהיה ליצור רישוי ובידוק אבטחה חכם, מערך נטוורקינג חברתי של כל העובדים והעסקים במתחם, הזמנת חדרי ישיבות, שירותי אירוח, אחזקה, ניקיון, אבטחה, תמיכה, הזמנת חניה בקומות החניון, זימון אורחים לפגישות, הזמנת המעלית, גישה ללוחות הזמנים של מערכי התחבורה הציבורית, מערכות לפינוי חכם בחירום.

המתחם נמצא במיקום מרכזי בעל נגישות תחבורתית ברמה שטרם נראתה בישראל. מספר צירי תנועה מרכזיים וחדישים מובילים את הדיירים ישירות אל שערי המתחם – כביש 5 מצפון, כביש 4 משני הכיוונים מצומת גהה, כביש 471 (מכבית) ודרכי גישה פנימיות נוספות.

מנהל השיווק של הפרויקט מטעם חברת ‘מגדלי ישראל’, חיים מאור: “היתרון הגדול עבור הלקוחות מתאפיין בכך שהחברה רכשה את הקרקע בהונה העצמי. אי לכך החברה מציעה עבור הלקוחות שיטת מכירה ייחודית, בטוחה וישירה מהיזם, עם פריסה רחבה של תשלומים, ערבות בנקאית ומועד מסירה מחייב לדיירים – מרץ 2020. סכום הרכישה הוא נטו לחלוטין, כאשר הלקוח אינו משלם על שטחים משותפים, שירותים ועוד, שנהוג להטיל על הדיירים. המתחם החדש הופך אותנו לחלוצים בתחום הבניינים המתקדמים ובתחום מתחמי המשרדים, מדובר בפריצת דרך בענף. השימוש בטכנולוגיה מתקדמת בכל שלבי הבנייה מבטיח לדיירים תשתית טכנולוגית מתוחכמת שתסייע ותייעל את עבודתם”.

הדמיה. viewpoint
0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
גדיאל
7 years ago

ראיתי את כל ההדמיות ומידע באתר שלהם GlobalTowers.net

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

1
0
Would love your thoughts, please comment.x