מתמודד שישי לראשות העיר פ”ת: אורי דרשן הכהן, השיק את מטה הבחירות שלו

המרוץ לראשות העיר פ"ת: מתמודד נוסף לראשות העיר פתח תקווה הגיש את מועמדותו, אורי דרשן הכהן השיק את מטה הבחירות שלו בתחילת השבוע 

(צילום: יוני לב ארי)

כשלושה חודשים לחגיגה הדמוקרטית, ותושב נוסף החליט להתמודד על ראשות העיר. מדובר בעו”ד אורי דרשן הכהן. בפוסט שפרסם לפני מספר שבועות בהם הודיע על החלטתו להתמודד לראשות העיר כתב דרשן “החלטתי להתמודד לראשות העיר פתח תקווה – עיר הולדתי, עיר בה גדלתי וגרתי בכל 51 שנות חיי, עיר בה גדלו והתחנכו אשתי ושלושת ילדיי, עיר בה חיים הורי מזה 65 שנה וכן אחיי חברי ומכרי.”

עוד כתב דרשן” אני לא פוליטיקאי, אני אחד משלכם, שרוצה לפעול ולתרום את חלקי למען העיר. אני יודע, מכיר ומבין את כל הקשור לניהול עיר והצרכים ברמה המוניציפלית. ברבות השנים רקמתי קשרים וממשק תקין ובריא עם כל נותני השירותים בעירייה ומשרדי הממשלה. בהיותי חבר וועד שכונת עמישב וכן במסגרת תפקידי במשטרה כחוקר ומ”מ וסגן ראש יחידה לחקירות הונאה, חקרתי ולמדתי את כל נהלי ומנגנוני העירייה, הכרתי את כל התנהלות משרדי העירייה, בחנתי וניתחתי את ההקצאות, צורת התקציב והעברת הכספים מהעירייה. אני יודע בדיוק מה ואיך לעשות הכי טוב שיכול להיות עבורנו”

בתחילת השבוע (ב’) השיק דרשן את מטה הבחירות שלו. שם חשף את הסלוגן שנבחר “אחד משלנו”, וכן סיפר על מצע הבחירות וחזונו לעיר.

עם הצטרפותו של אורי דרשן הכהן למרוץ על ראשות העיר פתח תקווה, מספר המתמודדים עולה ל 6 – רשימת המועמדים לראשות העיר נכון להיום היא: ראש העיר המכהן, איציק ברוורמן, רמי גרינברג, איתי שונשיין, גנאדי בורשבסקי, חיים בשארי ואורי דרשן הכהן. הערכות הן כי לפני הבחירות, חלק מהמועמדים יסירו את מועמדותן ויחברו למועמד מוביל.




0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x